اعطای وام قرض‌الحسنه به ۹۵ مددجوی اروندکناری

خورنا: رئیس کمیته امداد اروندکنار از اعطای وام قرض‌الحسنه به ۹۵ مددجوی زیر پوشش کمیته امداد در این منطقه خبر داد.

پرویز دادوران امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: ۹۵ مددجوی زیر پوشش کمیته امداد اروندکنار در سه ماهه دوم سال ۹۰ وام قرض‌الحسنه دریافت کرده‌اند.
وی با اشاره به میزان اعطایی این تسهیلات افزود: در این راستا به هر شخص مبلغ پنج میلیون ریال به عنوان وام تعلق گرفت.
رئیس کمیته امداد اروندکنار تصریح کرد: این وام به زنان بی‌سرپرست و مردان از کار افتاده زیر پوشش کمیته این شهرستان تعلق گرفته است.
به گفته وی بازپرداخت این وام در طی مدت چهار سال اخذ می‌شود.
وی با بیان اینکه تاکنون تعداد ۱۳۹ یتیم از حمایت‌های خداپسندانه و مالی و معنوی ۱۲۱ نفر از افراد خیر و با سخاوت شهرستان بهره‌مند شده‌اند خاطرنشان کرد: در این طرح که فرزندان زیر ۱۸ سال را شامل می‌شود، ماهیانه برای هر یتیم مبلغ ۱۵۰ هزار ریال به حساب واریز می‌شود.
دادروان با اشاره به اهمیت کار خداپسندانه صدقه و انفال در جامعه اسلامی افزود: صدقه و انفاق و ایجاد شرایط آن و نیز فرهنگ‌سازی این امر مهم در جامعه، به عنوان یک ارزش در آیات و روایات مختلفی مطرح شده است.
وی اضافه کرد: صدقه و کمک به نیازمندان جامعه باعث ارتباط فرد با خالق خود و سبب مشارکت وی در کار خیر شده و علاوه بر اجر اخروی که در دین و آیین معنوی مان تأکید زیادی بر آن شده، در این دنیا از نظر روحی و روانی، سبب تحول وی خواهد شد.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) اروندکنار در پایان گفت: همه تلاش کمیته امداد در منطقه حمایت از افراد تهی‌دست و مستمند و حمایت مادی و معنوی از آنهاست.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *