احداث بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی بندر امام خمینی

خورنا: بخشدار بندر امام خمینی گفت: به زودی عملیات احداث بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی بندر امام خمینی آغاز می‌شود.

جمشید حمایتی اظهار داشت: شهر بندر امام خمینی با بیش از ۸۵ هزار نفر جمعیت از امکانات درمانی مناسبی برخوردار نیست و مردم این شهر از این مسئله در رنج هستند.

وی افزود: درمانگاه راه زینب و درمانگاه تأمین اجتماعی تنها مراکز درمانی این شهر هستند که به هیچ عنوان جوابگوی نیاز شهر و مردم آن نیست.

بخشدار بندر امام خمینی تصریح کرد: به همین دلیل تلاش‌های فراوانی برای دریافت مجوز احداث بیمارستان در بندر امام خمینی صورت گرفته که به زودی به سرانجام می‌رسد.

حمایتی ادامه داد: این بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی جانمایی شده و پشت درمانگاه راه زینب احداث خواهد شد و دارای چهار بخش خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم منابع مالی این پروژه را با استفاده از اعتبارات دولتی و همچنین کمک‌های صنایع پتروشیمی و اداره کل بنادر تأمین کنیم.

بخشدار بندر امام خمینی یادآور شد: البته با استفاده از کمک خیران در حال اضافه کردن دو بخش اطفال و داخلی به درمانگاه راه زینب هستیم.

حمایتی اذعان داشت: ساختمان این دو بخش در حال احداث است و به زودی تجهیز و آماده ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان خواهد شد.

وی در ارتباط با زمان آغاز عملیات احداث پروژه بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی بندر امام خمینی نیز گفت: پیش‌بینی می‌کنیم مقدمات این کار تا ۳ ماه آینده فراهم شود و کلنگ احداث این بیمارستان به زمین زده شود.

بخشدار بندر امام خمینی خاطرنشان کرد: تصمیم داریم در طراحی این بیمارستان به گونه‌ای عمل شود که طرح توسعه آن برای سال‌های آینده و تبدیل آن به بیمارستان ۱۰۰ و ۲۰۰ تخت‌خوابی نیز در نظر گرفته شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • sarbandar ای ول خوبه اگر واقعیت داشته باشه مثل اولی سرمانخوره خوبه