ساختار سازمانی نفت مسجدسلیمان به طور خاص بررسی می شود

خورنا: رییس سامانه ها و سازمانهای شرکتهای تابعه وزارت نفت از بررسی ساختار نیروی انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به طور خاص خبر داد.

به گزارش خورنا از مسجدسلیمان، محمد عسگریان ابیانه با اشاره به بازدیدهایی که از واحدهای ستادی و عملیاتی این شرکت صورت گرفت گفت : مناطق نفتخیز جنوب که شرکت مسجدسلیمان یکی از شرکتهای تابعه آن است با تولید بیش از ۸۰ % نفت کشور از اهمیت خاصی در وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران برخوردار است.

وی با اشاره به فعالیت کمیته ای با عنوان « کمیته شاخص ها » در وزارت نفت گفت :  درخواست های ساماندهی و ارتقای نظام طبقه بندی مشاغل در این کمیته مطرح و مطابق با ۴شاخص کلان تعریف شده برای آن بررسی می شود .

عسگری ابیانه افزود : شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با توجه به شرایط واحدهای تولیدی , بهره برداری ، میزان تولید در رنکینگ شرکت ملی نفت ایران در رده های مختلف قرار دارد .

وی بررسی ساختارهای سازمانی در شرکت ملی نفت را یک پروسه پیچیده و طولانی توصیف کرد و گفت : به دلیل نداشتن و ندانستن مستندات لازم سازمانی تصمیم گیری در این حوزه بسیار سخت و دشواراست .

این مقام مسئول در حوزه منابع انسانی وزارت نفت افزود : ضرورت دارد اطلاعات پایه توسط شرکتهای فرعی بصورت خلاصه و مفید تهیه و تدوین گردیده تا با تعریف معیار و شاخص های مرتبط با آن بتوان به سهولت در این حوزه تصمیم گیری نمود.

انتهای خبر/ دانوش صالحی