تیم فوتبال ساحلی بندر امام نایب قهرمان بنادر شد

خورنا: تیم فوتبال ساحلی بندر امام موفق شد طی چهارمین دوره مسابقات فوتبال ساحلی بنادر مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کند.

رئیس کمیته ورزش و معاون اداری و مالی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بندر امام با اعلام این خبر و با اشاره به شایستگی‌ها و توانمندی‌های تیم فوتبال ساحلی بندر امام اظهار داشت: این تیم پس از انجام تمرینات آمادگی و برخورداری از تجارب بسیار در میادین مختلف ورزشی موفق شد طی این دوره از مسابقات از سد حریفان خود از بنادر کشور گذشته  و در مرحله فینال مقابل تیم بندر لنگه قرار بگیرد.
مقصود خادمی بصیر ادامه داد: در این دیدار نیز تیم بندر امام خمینی (ره) با وجود ارائه  قابلیت‌های فنی و تکنیکی، این بازی را با نتیجه ۳ بر یک به تیم حریف واگذار کرده و به عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.
وی خاطرنشان کرد: چهارمین دوره مسابقات فوتبال ساحلی بنادر سراسر کشور با عنوان “جام دریانوردان” از ۲۵ مهر ماه به مدت چهار روز و با حضور  ۱۰ تیم از سازمان مرکزی، بنادر شهید رجایی، امام خمینی(ره)، امیرآباد، بوشهر، آبادان، خرمشهر، شهید باهنر و بنادر انزلی و لنگه   با هدف بسط و گسترش ورزش‌های ساحلی و ایجاد شور و نشاط، کشف استعدادهای ورزشی و تقویت همبستگی سازمانی بین کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد.
وی ابرازامیدواری که با تلاش مجدانه ورزشکاران شاغل در بنادر خوزستان شاهد کسب نتایج خوب و موفقیت‌های روزافزون در عرصه‌های مختلف ورزشی باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *