دانشگاه علوم پزشکی اهواز یکی از دانشگاههای بزرگ و تاثیرگذار در نظام دانشگاهی کشور است

خورنا: قائم مقام وزیر بهداشت : دانشگاه علوم پزشکی اهواز یکی از دانشگاههای بزرگ و تاثیرگذار در نظام دانشگاهی کشور است و همه ما در کشور به آن افتخار می کنیم و این موفقیت ها مرهون همت و تلاش اعضای هیئت علمی و کارکنان این دانشگاه است.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز، دکتر امامی رضوی در مراسم تکریم و معارفه رئیس و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت : استان خوزستان یک استان ویژه در کشور است، سابقه طولانی خدمت آن به کشور و بخصوص به عنوان یک مرز مستحکم در دوران دفاع مقدس این استان را به عنوان نگینی در میهن اسلامی نشان می دهد و این خدمات پس ازدفاع مقدس به انحاء مختلف و در حوزه های گوناگون ادامه داشته است.

ایشان با بیان این مطلب که نگاه ما به دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به عنوان یک دانشگاه ملی است خاطرنشان ساخت: دولت جدید که مشی آن اعتدال و تدبیر و امید می باشد با همت خود و گزارش ریاست جمهوری که ارائه شد شاهد بوده ایم که چه تحولات و توسعه ای در کشور در انتظار مردم است و انشاالله که دانشگاههای علوم پزشکی کشور از جمله جندی شاپور اهواز این مسیر را به خوبی طی خواهند کرد.

قائم مقام وزیر بهداشت تاکید کرد: دکتر هاشمی بر مبنای همین مشی در انتخاب همکاران خود وسواس و دقت بسیاری به خرج داده اند، دکتر سرمست یکی از روسای برجسته و کاملا موفق دانشگاهی در کشور بوده است و من شهادت داده ام که ایشان با همکاری خانواده دانشگاه تلاش بسیار زیادی در این مسیر داشته اند و دانشگاه رو به جلو حرکت داشته است.

وی ادامه داد: در تغییرات همیشه تحولات مورد انتظار است و این دولت هم به دنبال تحول و حرکت رو به جلو می باشد. با تغییر مدیریت ها سنگر ها عوض می شوند و بر همین مبنا دکتر سرمست در سنگر دیگری به خدمات برجسته خود ادامه خواهند داد.

امامی رضوی افزود: دکتر ایدنی هم که سکان دانشگاه را به دست گرفته  جزء اعضای هیئت علمی پرکار  و پرتلاش و به عنوان یک شخصیت کشوری شناخته شده است و با توجه به مسولیت ایشان به عنوان رئیس عالی ترین شورا  و مجمع سازمان نظام پزشکی کشور نشان دهنده اعتماد جامعه بزرگ پزشکی به ایشان می باشد.

وی در پایان گفت: با این تغییرات افق جدیدی برای دانشگاه باز خواهد شد و با همکاری مجموعه های استانی و خارج از استان تامین، حفظ و ارتقای سلامت آحاد جامعه و توسعه بهداشت میسر خواهد بود.

انتهای خبر/ احمد عامری