صنایع پتروشیمی ماهشهر بر نیروی زمینی تهران غلبه کرد

خورنا: تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر در هفته ششم لیگ برتر بسکتبال میهمان خود نیروی زمینی تهران را با شکست بدرقه کرد.

به گزارش خورنا از ماهشهر، در این دیدار که عصر امروز در سالن بعثت ماهشهر برگزار شد، امیر حسین صفرزاده به عنوان سرداور، نصر سعیدی‌نیا به عنوان داور اول و جواد زارع به عنوان داور دوم به قضاوت پرداختند.

در این دیدار مهرداد آتشی، امیر امینی، مهدی زکی‌زاده، امید امراللهی و محمد دبا کونه پنج بازیکن آغازکننده برای صنایع پتروشیمی ماهشهر بودند و در آن سوی میدان نیز، محمد شهریان، محسن محمدی، علیرضا هنردوست، میرمحمد میرفتاحی و امیر صدیقی پنج بازیکنی بودند که برای تیم نیروی زمینی تهران آغاز کننده این مسابقه بودند.

در کوارتر نخست این دیدار و در آغازین ثانیه‌های این کوارتر بازیکنان تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر چندین بار توپ را وارد سبد نیروی زمینی کردند تا شاگردان علیرضا نیکورفتار بدانند کار سختی در پیش دارند.

این کوارتر در نهایت با نتیجه ۱۷ بر ۱۳ به سود شاگردان علی توفیق به پایان رسید.

اما در کوارتر دوم این دیدار ماهشهری‌ها طوفانی ظاهر شدند و این کوارتر را با نتیجه ۲۵ بر ۸ به سود خود رقم زدند تا نیمه نخست ۴۲ بر ۲۱ به سود شاگردان علی توفیق به پایان برسد.

کوارتر سوم را نیز صنایع پتروشیمی ماهشهر ۲۹ بر ۲۰ بر نیروی زمینی فائق آمد و کوارتر چهارم هم ۲۹ بر ۱۶ به سود ماهشهری‌ها رقم خورد تا درنهایت ۹۶ بر ۵۷ پیروز این میدان باشند و نیروی زمینی تهران را با شکست بدرقه کنند.

در این دیدار مهرداد آتشی با کسب ۲۴ امتیاز و کارآمدی ۳۲ مؤثرترین بازیکن این میدان لقب گرفت.

تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر با کسب این پیروزی به دومین برد خود در این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کرد و با ۸ امتیاز از قعر جدول فاصله گرفت و در مکان ششم جدول رده‌بندی این مسابقات قرار گرفت.

تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر در هفته هفتم این رقابت‌ها پنج‌شنبه چهاردهم آذرماه با دیگر تیم همشهری خود پتروشیمی بندر امام رودررو خواهد شد.

این دیدار در سالن اندیشه شهرک بعثت ماهشهر برگزار می‌شود.