دوره آموزشی «روابط عمومی حرفه‌ای» در فرودگاه آبادان

خورنا: مدیر فرودگاه آبادان از دوره آموزشی «روابط عمومی حرفه‌ای» در این فرودگاه خبر داد.

محمدرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: به منظور تعمیق سطح آگاهی و به روز رسانی اطلاعات و عملکرد کارکنان حوزه روابط عمومی دوره آموزش تخصصی شغلی «روابط عمومی حرفه‌ای» برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این دوره آموزشی سرفصل‌هایی مانند روابط عمومی و توسعه سازمانی، وظایف روابط عمومی، روابط عمومی و مدیریت، مدیریت کیفی روابط عمومی آشنا شدند.

مدیر فرودگاه آبادان تصریح کرد: در این دوره در خصوص مضامین و عناوینی همچون روابط عمومی چه چیزی هست و چه چیزی نیست؟ روابط عمومی و تحلیل شرایط محیطی، روابط عمومی فراتر از تبلیغات و روابط عمومی و راهبردهای مدیریت اطلاعات در شرایط بحرانی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وی ادامه داد: این دوره آموزشی به میزبانی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان و بر اساس مصوبه شورای هماهنگی روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی با حضور اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در اهواز برگزار شد.

رضایی همچنین عنوان کرد: این دوره با شرکت بیش از ۴۰ نفر از مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات کل حوزه راه و شهرسازی استان خوزستان از جمله نظام مهندسی، اداره بندر و دریانوردی بندرامام، فرودگاه آبادان و اهواز، راه آهن جنوب، بانک مسکن، حمل و نقل و پایانه‌ها و سایر ادارات تابعه تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: تدریس این دوره آموزشی هشت ساعته را احمد یحیایی ایله‌ای عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و مولف و نویسنده بیش از ۱۲ کتاب در حوزه روابط عمومی برعهده داشت.

مدیر فرودگاه آبادان بیان کرد: گواهینامه پایان دوره آموزشی نیز به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.