راه‌اندازی کارگروه‌های تخصیصی در فرمانداری هندیجان

خورنا: فرماندار هندیجان از راه‌اندازی کارگروه‌های تخصیصی در فرمانداری این شهرستان خبر داد.

بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: در راستای تشکیل و راه‌اندازی کارگروه‌های فرمانداری هندیجان اقدام به ارائه برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای کرده‌ایم.
وی با اشاره به اینکه در این راستا کارگروه‌های تخصیصی در حال شکل‌گیری است، افزود: این گروه‌ها در بخش‌های عمران و شهرسازی، نفت، علوم اجتماعی، شیلات، کشاورزی، علوم سیاسی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
فرماندار هندیجان تصریح کرد: این گروه‌ها با همکاری و مشارکت فارغ‌التحصیلان و دانشجویان با رشته‌های فوق در این خصوص راه‌اندازی شده است.
وی اضافه کرد: ما می‌توانیم از استعدادهای نهفته جوانان استفاده بهینه کنیم و از آنها در همه امورهای سیاسی، اجتماعی و … استفاده کنیم.
فرج‌الهی هدف از راه‌اندازی این کارگروه‌های تخصصی را شکوفایی استعدادها جوانان دانشگاهی در زمینه‌های متفاوت عنوان کرد.
وی ادامه داد: تأکید ما برای استفاده از جوانان در راستای مشارکت آنها در همه عرصه‌ها بوده و با این قصد مهم می‌توان آینده و پیشرفت منطقه را بیش از پیش رقم زد.
فرماندار هندیجان با بیان اینکه جوانان هندیجانی همه روزه می‌توانند با ما ارتباط فعال داشته باشند گفت: توسعه شهرستان هندیجان مستلزم توسعه تجارت، صیادی و بخش‌های بندری است.
وی در ادامه با اشاره به اجرای عملیات ساخت بندرصیادی هندیجان تصریح کرد: بر اساس اعلام نظر مجریان طرح، در راستای تکمیل بندر صیادی هندیجان، عملیات ساخت سازه پل دسترسی و اسکله تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.
وی در پایان گفت: بندر هندیجان جزو شش بندر فعال و عملیاتی خوزستان محسوب می‌شود که در جنوب شرقی استان واقع شده است.