تحقق تعهد ۱۳۹۶ نفری اشتغال در شادگان

خورنا: معاون فرماندار شادگان از تحقق تعهد یک‌هزار و ۳۹۶ نفری اشتغال سال جاری در این شهرستان خبر داد.

نعمت‌الله آلبوغبیش صبح امروز در جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری شادگان برگزار شد اظهار کرد: ایجاد شغل و تلاش برای حل مسائل اقتصادی از مهمترین اهداف نامگذاری امسال با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است.

وی با اشاره به سهم ادارات شادگان تعهد اشتغال امسال از تحقق ۶۸ درصدی تعهد اشتغال در این شهرستان خبر داد و افزود: امسال ادارات شهرستان ۲ هزار و ۷۹ نفر تعهد اشتغال دارد که تاکنون یک‌هزار و ۳۹۶ شغل در در بخش‌های مختلف ایجاد کرده‌اند.

معاون فرماندار شادگان با اشاره به چهار ماه باقی مانده از سال ۹۲ و تحقق کامل اشتغال در شهرستان عنوان کرد: با توجه به برنامه اعلام شده از سوی اداره کل تعاون و رفاه استان خوزستان خوشبختانه هم اکنون از جدول زمانبندی اعلام شده جلو هستیم و تلاش می‌کنیم بیش از تعهد اشتغال، شغل ایجاد شود.

وی با اشاره به تشکیل جلسات جذب سرمایه‌گذار از مکلف کردن دو اداره صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی شادگان برای پیگیری راه‌های سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار خبر داد و ادامه داد: شهرستان شادگان در بخش صنعت نسبت به دیگر شهرهای استان عقب مانده و نیاز است ادارات مرتبط به ویژه اداره صنعت، معدن و تجارت تلاش جدی در این زمینه داشته باشند.

آلبوغبیش با اشاره به لزوم همکاری بخش تعاون در ایجاد اشتغال، انجام کار عملی در این بخش را خواستار شد و از دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست در این زمینه هرچه بیشتر همکاری کنند.

وی همچنین با اشاره به استخدام بیش یک‌صد و ۸۰ نفر در آموزش و پرورش شادگان از تلاش‌های مدیر آموزش و پرورش این شهرستان قدردانی کرد و گفت: با احتساب این تعداد، آمار شهرستان در زمینه تحقق اشتغال به نزدیک ۸۰ درصد می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، جلسه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان با ارائه گزارش مدیران بانک‌ها و مدیران ادارات و همچنین بررسی فعالیت‌های انجام شده در بخش اشتغال و سرمایه‌گذاری پایان یافت.