نظام شایسته‌سالاری در شهرداری شادگان حاکم شود

خورنا: عضو شورای اسلامی شهر شادگان گفت: باید نظام شایسته سالاری در شهرداری حاکم شود.

طاهر مقدم اظهار کرد: توجه به معماری شهر امری ضروری است و همه طرح‌های شهرداری باید پیوست اجتماعی داشته باشد.

وی به اهمیت اطلاع رسانی در مورد حقوق شهروندی به مردم اشاره کرد و افزود: رفتار شهروندان تاثیر قابل توجهی در نمای شهری دارد.

عضو شورای اسلامی شهر شادگان بر لزوم اطلاع رسانی طرح‌های مورد نظر شهرداری برای اجرا در سطح شهر اشاره کرد و گفت: این اطلاع رسانی باید در موعد مقرر انجام شود تا بتوان پاسخگوی مطالبات موجود بود.

وی حل مشکلات مالی موجود در اداره شهر را از دیگر شاخصه‌های مورد نیاز برای شهردار موفق اعلام کرد و ادامه داد: ارتباط برقرار کردن با مردم از دیگر ویژگی‌های لازم برای یک مدیر موفق شهری محسوب می‌شود.

مقدم، جذب منابع مالی خارج از مجموعه شهرداری را از الزامات مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: این اقدام منجر به توسعه کسب و کار و در نتیجه آبادانی شهر می‌شود.

وی بر لزوم مدیریت در منابع شهرداری تاکید کرد و گفت: باید نظام شایسته سالاری در شهرداری حاکم شود و در این زمینه همه تلاش خود را به کار خواهیم بست.

عضو شورای اسلامی شهر شادگان همچنین عنوان کرد: امور شورا و شهرداری باید شفاف ‌سازی شود و مردم را از روند امور مطلع کنیم چرا که شفاف سازی امور، جلوی بسیاری از فسادها را می‌گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و ما حقوق خود را از آنها دریافت می‌کنیم بنابراین این حق مردم است که علت کم کاری‌ها و بی‌دقتی‌های امور شهری را از ما بازخواست کنند.