اجلاس مدیران عامل پتروشیمی های ماهشهر با حضور معاون وزیر نفت برگزار شد

خورنا: پنجمین اجلاس مدیران عامل پتروشیمی های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر با میزبانی شرکت پتروشیمی فن آوران برپا شد.

به گزارش خورنا از ماهشهر، پنجمین اجلاس منطقه ای مدیران عامل پتروشیمی های منطقه ماهشهر، با حضور معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، معاونان ستادی، مدیران عامل و تنی چند از مدیران ارشد شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، در این جلسه از بازگشت مدیران موثر به صنعت پتروشیمی اظهار خرسندی کرد و گفت: پتروشیمی بنا ندارد موضع آمرانه بگیرد، بلکه قصد دارد مثل پدری دلسوز با فرزندان خود برخورد کند و در حد توان خود مشکلات آنها را مرتفع نماید.

عباس شعری مقدم، یکپارچگی را باعث عزت صنعت پتروشیمی دانست و افزود: اینگونه اجلاس، ابزای است برای انتقال تجارت و حفظ همبستگی، که بایستی با تداوم این جلسات در این راه گام برداریم.

وی، به عنوان کسی که سالهای متمادی در پترشیمی خدمت کرده، از احداث پروژه های عام المنفعه بعنوان تنها چیزی یاد کرد که در خاطره ها می ماند و خاطر نشان کرد: وقتی پس از سالها به پتروشیمی برگشتم، مشاهده کردم که تمامی فعالیتها و اقداماتی که در سالهای گذشته، برای افزایش تولید و درآمد انجام دادم، به دست فراموشی سپرده شده و کسی از آنها یاد نمی کند، بلکه اقدامات عام المنفعه را همگی به یاد داشتند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، با تاکید بر انجام پروژه هایی به نفع مردم، افزود: بایستی در کنار تلاشی که برای تولید می کنید، فراموش نکنید که تنها چیزی که از شما به یادگار می ماند، بیمارستان و مدرسه و راه و مجموعه های فرهنگی، ورزشی و … است که برای مردم شهرستان احداث می کنید.

وی در ادامه ضمن تاکید بر ضرورت تداوم فعالیت شورای راهبردی مدیران منطقه، گفت: اگر چه برخی پروژه هایی که پتروشیمی برای مردم احداث می کند، در حوزه وظایف سایر وزارتخانه ها و ارگانهاست، ولی جهت رفع مشکلات مردمی که در کنار ما هستند تمام تلاش خود را مصروف کنید.

شعری مقدم، اتحاد و همبستگی مدیران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی را بهتر از سایر مجموعه های دیگر دانست و به عنوان توصیه ی نهایی خود بر حفظ محیط زیست توسط شرکتهای پتروشیمی تاکید کرد و گفت: شما نه تنها باید خود عامل حفظ محیط زیست باشید، بلکه باید با ترویج فرهنگ، تمامی افراد زیر مجموعه ی خود را هم به این کار متعهد نمایید.

در ادامه ی جلسه، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در خصوص چالشها و راهکارهای موجود صنایع پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی مربوط به تولید، توسعه، منابع انسانی، سرمایه گذاری و صنایع پایین دست، با مدیران عامل این شرکتها به بحث و تبادل نظر پرداخت.

چهارمین مرحله ی اجلاس مدیران عامل پتروشیمی ها، پیش از این در شهر مقدس مشهد برگزار شده بود.