لینک دانلود برنامه گزارش ۱۰۰ روزه رئیس جمهور

خورنا: رییس‌جمهور کشورمان سه‌شنبه شب در برنامه گفت‌وگوی زنده تلویزیونی در شبکه یک سیما حضور یافت و به ارائه گزارش عملکرد ۱۰۰ روز اول کار دولت یازدهم و اقدامات دولت در این دوره پرداخت.

لینک دانلود:

MP4 (کیفیت خوب – رزلوشن ۶۴۰×۴۸۰ با حجم ۱۰۷۰ مگابایت – زمان ٢ ساعت)
MP4 (کیفیت متوسط – رزلوشن ۳۲۰×۲۴۰ با حجم ۴۱۰ مگابایت – زمان ٢ ساعت)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • معین مرسی خیلی دنبالش گشتم سایتتون عالیه
  • هادی با سلام بار اولی که اقای روحانی به سرهنگها(این عنوان نماد قشر نظامیان کشور است)توهین کردند حداقل نخبگان این قشر تعبیر شان این بود که اقای روحانی بدلیل رقابت با اقایان محسن رضایی و قالیباف مرتکب این خبط شده اند حتما از گفته خود پشیمانند لطفا توضیع دهیدچرا نجددا ایشان در گزارش صد روزه خود این غلط اضافی را تکرار کردند. ایاخدماتی که همین سرهنگها به این نظام و انقلاب و بخصوص در طول دوران جنگ کردند از قشر حقوق دانان کمتر است ؟ ایا واقعا سرهنگهای این کشور از حقوق دانان کم سواد ترند؟ ایاایشان می خواهد با راه اندازی دعوای بین سرهنگها و حقوقدانان معنی اعتدال و تدبیر را بیان کند؟ ایا اساسا کسی که عقل داشته باشد از این جمله استفاده می کند؟ ایا شما در کل تاریخ چه در ایران و در جاهای مختلف دنیا ، در گذشته و حال دیده اید که سرهنگی زیر نظر حقوقدانی قرار گیرد؟ ایا برعکس این موضوع که همواره این سرهنگها بوده، هستند و خواهند بود که حقوق دانان را ادره کرده، میکنند وخواهندکرد را ندیده اید؟ معنی ان این نیست که یک سرهنگ همواره بسیار باسواد تر ، مدیر تر و لایق تر ازصدها و گاهی هزاران حقوق دان می باشد؟ ایگاش ایشان هرگز با سرهنگها دم خور نبود و بخشی از اعتبار خود را بخصوص در زمان جنگ که زیر نظر همین سرهنگها کار می کردو از همین راه به اعتباری دست یافت صرف نمی کرد تا واقعا این حدس زده می شدکه ابشخور ایشان جایی دیگری است و از روی نادانی و نفهمی چنین جمله ای را هر بار برزبان می اورد.برایشان متاسفم
    • محمد منظور آقای روحانی شخصیت یک سرهنگ یا درجه سرهنگی و امثال این نبود، منظور ایشان برائت از نظامی‌گری در بخشهای گوناگون اداره کشور است که البته به حق و بجاست، چرا که دخالت نظامی در اموری غیر از دفاع، سبب بروز فساد خواهد شد و خطر دیکتاتوری واضح خواهد بود.