فروش اوراق مشارکت به اجرای طرح‌های فاضلاب خوزستان شتاب می‌دهد

خورنا: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه اینکه فروش اوراق مشارکت گامی بلند برای شتاب‌بخشی به طرح‌های فاضلاب است گفت: دو مرحله از فروش اوراق مشارکت برای طرح فاضلاب ۱۶ شهر خوزستان انجام شده است.

محمدعلی صنیعی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: رسانه‌ها نقش موثری در مسائل هر کشوری دارند و از آنجا که جمهوری اسلامی بر پایه مردم‌سالاری دینی نهاده شده است رسانه‌ها نقش مهمتری دارند.

وی با بیان اینکه دشمنان برای تاثیرگذاری بر رسانه‌ها سرمایه‌گذاری‌های کلانی می‌کنند ادامه داد: جمهوری اسلامی با اهداف مشخص، دفاع از اصالت و اعتقادات تحت لوای رهبری دینی را مورد توجه قرار می‌دهد.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان خاطر نشان کرد: رسانه باید بتواند به حل مشکلات مردم و بالا بردن سطح اگاهی کمک کند.

وی با بیان اینکه آب و فاضلاب از نزدیک‌ترین مسائل مربوط به مردم است اذعان کرد: آب و فاضلاب خوزستان با وسعت ۵۷ شهر خدمتگزار مردم است و کمترین سازمانی را با این گستردگی و نزدیکی به مردم می‌توان یافت.

صنیعی‌نژاد تصریح کرد: آب و فاضلاب خوزستان با هشت هزار کیلومتر تاسیسات ایستگاه پمپاژ و ۶۲۰ هزار مشترک با دو میلیون و ۲۵۰ هزار نفر سرو کار دارد که حجم کار بسیار بزرگی است.

وی با بیان اینکه در چند سال گذشته کارهای خوبی شبکه آب و فاضلاب انجام شده است اظهار کرد: حدود ۳۰ درصد شبکه فاضلاب نزدیک به سه هزار کیلومتر به اصلاح شبکه نیاز داریم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه فروش اوراق مشارکت گامی بلند برای شتاب‌بخشی به طرح‌های فاضلاب است عنوان کرد: فروش مرحله اول اوراق مشارکت برای ۱۶ شهر خوزستان در سال ۹۱ انجام شد با فروش دو هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال مرحله نخست اوراق مشارکت بسیاری از پروژه‌های فاضلاب شهرهای استان انجام شد.

وی با بیان اینکه در ۱۹۸ جبهه کاری طرح‌های فاضلاب فعال است ادامه داد: برای فروش مرحله دوم اوراق مشارکت به دلیل مشکلات اقتصادی با موانعی مواجه شدیم و و پنج مرحله تمدید گرفتیم و در ‌‌نهایت دو هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال مرحله دوم اوراق مشارکت نیز به فروش گذاشته شد.

صنیعی‌نژاد خاطر نشان کرد: ظرف سه سال آینده با اجرای کامل شبکه فاضلاب در ۱۶ شهر خوزستان سرانه زیرپوشش شبکه جمع آوری بهداشتی فاضلاب استان از ۳۲ درصد به ۸۵ درصد که بیش از دو برابر متوسط کشوری است، خواهد رسید.

وی اضافه کرد: در ابتدای شکل‌گیری شرکت‌های آب و فاضلاب ۲۲ شهر زیرپوشش داشتیم ولی هم اکنون به ۵۷ شهر رسیده است.