ورزش‌های همگانی در آبادان توسعه می‌یابد

خورنا: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی آبادان گفت: توسعه ورزش همگانی در اولویت برنامه‌های این هیئت قرار گرفته که در این راستا برگزاری برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی شده است.

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: به مناسبت هفته تربیت‌بدنی برای رشد و توسعه این ورزش برنامه‌ریزی‌های لازم جهت برگزاری مسابقات مختلف در رشته‌های زیر مجموعه این هیات در بخش‌های آقایان و بانوان انجام شده است.
وی ادامه داد: همایش‌های پیاده روی خانوادگی و بادبادک پرانی از جمله برنامه‌های این هیئت به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در آبادان است که جمعه همین هفته برگزار می‌شود.
شهردار آبادان بیان کرد: همایش‌های مردمی با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان و شهرداری به مناسبت گرامیداشت روز ملی ورزش همگانی و هفته تربیت‌بدنی برگزار خواهد شد.
شیرازی تاکید کرد: برپایی رقابت‌های عمومی بادبادک پرانی، پینت بال، داژبال (وسطی)، دوچرخه سواری، طناب‌زنی، دو، ماهی‌گیری ورزشی و… از جمله برنامه‌های این هیئت در ماه‌های آتی تا پایان سال‌جاری است.
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی آبادان خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها برای ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی در جامعه و گسترش ورزش همگانی، روزهای جمعه در بوستان‌های شهر برگزار خواهد شد.