پیک های HSE میهمان کارکنان نفت مسجدسلیمان

خورنا: رییس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از تهیه و انتشار پیک های ایمنی در این واحد صنعتی خبر داد .

به گزارش خبرنگار خورنا از مسجدسلیمان، موسی ابوالحسنی با بیان اینکه رعایت ایمنی و اهمیت بهداشت و حفاظت از محیط زیست در صنعت نفت از اهمیت بسیاری برخوردار است افزود : این پیک ها حاوی نکات مهم ایمنی ، بهداشتی و زیست محیطی می باشند .

وی افزود : این پیام ها بصورت روزانه ، هفتگی و ماهیانه واز طریق سیستم اتوماسیون اداری ، نصب در تابلو اعلانات و تأسیسات ،اماکن صنعتی و غیر صنعتی درج و اقدام می شود .

وی با اشاره به اهمیت و نقش hse در صنعت نفت یادآور شد : گستردگی و پیچیدگی کار و ضریب ریسک بالا وحساسیت کار در صنایع نفت و گاز و حفظ سلامت نیروی انسانی بعنوان سرمایه ی واقعی صنعت نفت موجب پررنگ شدن و اهمیت دو چندان hse شده است .

وی همچنین سختی کار و خستگی های کارکنان ناشی از کار در شرایط سخت آب و هوایی و استرس های شغلی را از دیگر مشکلات این صنعت برشمرد و گفت : با اطلاع رسانی و آموزشهای مدون بدنبال آگاهسازی نیروی انسانی و حفظ سرمایه های گرانقدر این صنعت بزرگ می باشیم .

لازم به ذکر است شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بعنوان قدیمی ترین تولید کننده ی نفت و گاز کشور با ۱۰۵ سال سابقه ی تولید نفت و گاز در گستره ای بوسعت ۲۷ هزار کیلومتر مربع فعالیت می نماید .

انتهای خبر/ دانوش صالحی