نماینده آبادان: مدیران آبفای خوزستان در حل مشکل فاضلاب آبادان عاجزند

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران آبفای استان نمی‌توانند مشکل فاضلاب این شهرستان را حل کنند.

محمد سعید انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: آب و فاضلاب مشکل و معضل بزرگی است که در آبادان وجود دارد.

وی افزود: سال‌های سال است که مردم آبادان با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند و آن را تحمل کرده‌اند اما هیچ‌کس پاسخی به این مشکل نداد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حالی که آب مناطقی از شهر و تعدادی از روستاهای آبادان در طول روز چند ساعت قطع می‌شود برخی مدیران استان در منازل خود در بهترین نقاط اهواز در حال زندگی هستند و این مشکلات را احساس نمی‌کنند.

انصاری تصریح‌ کرد: اروندکنار، چوئبده و منیوحی سال‌های سال است با مشکل قطعی آب روبه‌رو هستند این مشکلات تا چه زمانی باید برای مردم این منطقه باقی بماند.

وی اضافه‌ کرد: البته اعتقاد دارم سرمنشا این مشکلات را باید در مدیریت غلط جست‌وجو کرد و در این راستا از استاندار جدید خوزستان می‌خواهیم فکر اساسی به این منظور کنند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان‌ کرد: مسئولان آبفا استان نمی‌توانند مشکل فاضلاب را حل کنند و نمی‌دانم وزیر و مدیرعامل آبفای کشور چه اصراری بر ماندن آنها دارند.

انصاری افزود: اگر مدیران آبفا استان خوب بودند حداقل تاکنون این مشکل را حل می‌کردند نه اینکه پس از سال‌ها همچنان پا برجا بماند.

وی گفت: متاسفانه افراد ضعیف را از شهرهای دیگر به آبادان می‌آورند، مسئولان را بدون دلیل تغییر می‌دهند و افراد غیربومی را در اینجا مشغول کار می‌کنند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح‌ کرد: در جلسه‌ای که در روزهای گذشته با مدیرعامل آبفای کشور داشتم از وی خواستم فکری به حال وضعیت فاضلاب در خوزستان و به ویژه آبادان کند.