دولت تکلیف جاده آبادان ـ‌ ماهشهر را مشخص کند

خورنا: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: دولت هر چه سریع‌تر تکلیف جاده آبادان ـ ماهشهر را مشخص کند.

سیدحسین دهدشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان در خصوص تصادف مرگبار اخیر جاده موسوم به‌ مرگ در مسیر آبادان ـ ماهشهر اظهار داشت: در خصوص جاده ناتمام آبادان ـ ماهشهر تاکنون پیگیری‌های زیادی صورت گرفته و با وجود تأمین اعتبار متأسفانه تنها نیمی از آن تکمیل یافته است.
وی افزود: در دوم مهرماه سال جاری با سفر مدیرکل راه و ترابری استان به آبادان و بازدید وی از این جاده، مقرر شد که تا پایان سال قسمت دوم جاده نیز به بهره‌برداری برسد.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته که کار اتمام و تعریض این جاده بسیار سنگین است اما در طی این همه سال باید پایان می‌پذیرفت.
وی با ابراز تأسف برای خانواده‌های جان‌باختگانبیان کرد: مطمئناً اینگونه اتفاقات جبران‌ناپذیر بوده و دولت باید هر چه سریع‌تر تکلیف جاده‌های خطرناک این‌چنینی را روشن کند.
دهدشتی با بیان اینکه با توجه به اخبار رسیده تعداد کشته شدگان این جاده ۱۰ نفر بوده گفت: دولت باید هر چه سریعتر نسبت به حل مشکل جاده آبادان ـ ماهشهر اقدام کند.
به گفته وی البته با تعریض یک متر و نیمی جاده شادگان به آبادان آمار تصادفات در یک سال اخیر کاهش یافته اما باز هم نمی‌توان این مبنا را ملاک تکمیل این پروژه دانست.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: البته ناگفته نماند که در تصادف اخیر بی‌احتیاطی و بی‌دقتی نیز عامل مؤثری در بروز تصادف داشته است.
وی با اعتراض و گلایه به مسئولان در خصوص ناتمامی جاده آبادان ـ ماهشهر افزود: از شهروندان می‌خواهیم تا اتمام این جاده در تردد با خودرو دقت بیشتری کنند.
دهدشتی همچنین به روند بسیار کند جاده موسوم به مرگ اشاره کرد و گفت: طی بازدیدهایی که از روند اجرای این پروژه داشتم متأسفانه شاهد روند کند اتمام جاده بوده و این امر جای تأسف و تأمل دارد.
وی در پایان گفت: امیدواریم هر چه سریع‌تر با توجه و حمایت مسئولان کشور، شاهد اتمام و تکمیل جاده آبادان ـ ماهشهر و جاده‌های این‌چنین باشیم.