برنامه هیئت‌ ورزش‌های همگانی آبادان گسترده است

خورنا: رئیس تربیت‌بدنی آبادان گفت: برنامه‌های هیئت ورزش‌های همگانی آبادان با توجه به انتصاب رئیس جدید در این هیئت، گسترده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، خادم‌علی تهذیبی در جریان مسابقه بادبادک‌پرانی عمومی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: هیئت ورزش‌های همگانی یکی از هئیت‌هایی بود که تا پیش از این در آبادان تشکیل نشده بود که با انتصاب محمودرضا شیرازی؛ شهردار آبادان به عنوان رئیس این هیئت به دنبال ایجاد نشاط اجتماعی در سطح شهرستان هستیم.
وی با اشاره به برگزاری مسابقه بادبادک‌پرانی همگانی در آبادان اضافه کرد: هیئت ورزش‌های همگانی آبادان کمیته‌های مختلفی را تحت پوشش قرارداده که یکی از این کمیته‌ها، کمیته مسابقات بادبادک‌پرانی است.
رئیس تربیت‌بدنی آبادان  با اشاره به هدف از برگزاری مسابقه بادبادک‌پرانی در این شهرستان افزود: رسالت چنین فعالیت‌هایی به طور حتم ایجاد نشاط همگانی، شادابی و تولید تفریح سالم در جامه است که با توجه به این هدف شاهد هستیم که زن و مرد و پیر و جوان امروز در این مراسم حضور پیدا کردند.
وی خاطرنشان کرد: در پایان این مسابقه از سوی کمیته برگزاری به ۲۰ نفری که بالاترین و با دوام‌ترین پرواز بادبادک را داشتند جوایزی اهدا شد.
تهذیبی در همین خصوص تصریح کرد: ضمن اهدای جایزه به نفرات برتر در انتهای رقابت به ۷۰ شرکت‌کننده نیز به قید قرعه هدایایی تعلق گرفت.
وی اضافه کرد: با وجود در نظر گرفتن هدیه برای شرکت‌کنندگان در مسابقه بادبادک‌پرانی آبادان نباید فراموش کنیم که هدف از شرکت در چنین همایشی بدون شک رقابت نیست.
رئیس تربیت‌بدنی آبادان در پایان افزود: برنامه‌های هیئت ورزش‌های همگانی آبادان به شکل گسترده‌ای با توجه به تقویم زمانبندی شده که از این قبیل گردهمایی‌ها نیز در آن دیده می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *