کعبی: وزارت ‌راه پاسخگوی کشته ‌شدن افراد در جاده آبادان ـ ماهشهر باشد

خورنا: نماینده مردم آبادان در مجلس در واکنش به کشته شدن ۱۰ شهروند خوزستانی در تصادف خونین پنجشنبه شب در مسیر آبادان ـ بندر امام گفت: وزارت راه باید پاسخگوی کشته شدن روزانه ده‌ها نفر در جاده آبادان ـ بندر امام باشد.

عبدالله کعبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان ضمن همدردی با خانواده جان‌باختگان تصادف خونین در جاده آبادان ـ بندرامام موسوم به «جاده مرگ» اظهار داشت: جای بسی شگفتی است که یک جاده همواره به طول ۸۰ کیلومتر چطور در این مدت بیش از چهار سال به بهره‌برداری نرسیده و هر از گاهی وعده یک ماه آینده داده می‌شود.
وی با انتقاد از عملکرد وزارت راه و ترابری در این خصوص گفت: مردم منطقه تا چه زمان باید شاهد پرپر شدن عزیزانشان در این جاده مهم و حیاتی باشند تا شاید دل مسئولان وزارت راه به‌درد آید و این پروژه را به سرانجام برسانند.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر بر حسب وعده مسئولان بخواهیم ارزیابی کنیم این جاده بایستی دو سال پیش افتتاح می‌شد اما واقعیت چیز دیگری است.
کعبی افزود: این جاده کاملاً هموار و فاقد حتی یک تپه خاکی است عجیب است که اینهمه زمان باید مردم در انتظار افتتاح جاده دوم این مسیر باشند.
وی با اشاره به تلفات جانی زیاد حاصل از تصادف خودروها در این جاده گفت: جاده آبادان ـ بندر امام در همه خیابان‌ها و معابر شهرهای جنوبی خوزستان یک قربانی گرفته است.
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پپگیری و مکاتبات عدیده نمایندگان به مسئولان کشوری و استانی ادامه داد: نمایندگان آبادان، ماهشهر و شادگان از دادن تذکر و سئوال‌های متعدد به وزیر راه‌های سابق و فعلی خسته شده‌اند بایستی از مسیرهای دیگری پیگیر این موضوع باشیم.
وی اظهار داشت: کشته شدن ۱۰ نفر آنهم به طرز دهشتناک به طوری که هیچ یک از این افراد قابل تشخیص نباشند واقعاً دردآور است و من از وزیر راه می‌خواهم شخصاً به آبادان بیاید و از این خانواده‌ها دلجویی کند.
کعبی در پایان از استاندار خوزستان نیز خواست تحرک بیشتر و جدی‌تری از خود برای تسریع در پروژه دوبانده کردن آبادان ـ بندرامام نشان دهد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *