مهار نشت خط لوله نفتی واقع در رودخانه جراحی در کمتر از ۲ ساعت

خورنا: روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون گفت: نشتی خط لوله نفت واقع در رودخانه جراحی با اقدام سریع کار‌شناسان این شرکت در کمتر از دو ساعت مهار شد.

روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون در انعکاس به خبر منتشر شده در این خبرگزاری با عنوان «وزارت نفت رودخانه جراحی را پاکسازی کند»، در توضیحاتی آورده است: خط لوله نفت واقع در ساحل غربی رودخانه جراحی شهرستان رامشیر دچار نشت شد که با اقدام سریع کار‌شناسان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون و در اختیار داشتن ماشین‌آلات و ادوات پیشرفته، در کمتر از دو ساعت مهار شد.

در این توضیحات آمده است: پس از مهار نشت، کارگروه عملیاتی شرکت به سرعت، رفع انتشار جزیی آلودگی رودخانه را در دستور کار خود قرار داد و اقدام به جمع‌آوری و پاکسازی سریع آلودگی کردند.

روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون همچنین تصریح کرده است: کار‌شناسان سازمان حفاظت محیط زیست استان خوزستان و مدیریت بحران استانداری خوزستان نیز در محل حضور داشته و به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان، نشت خط لوله و ریزش آن به رودخانه در ساعات آغازین روز، یعنی کمتر از دو ساعت بعد از نشست کاملا مهار شده است.

در ادامه این توضیحات از همکاری بی‌دریغ ستاد مدیریت بحران استانداری خوزستان، اداره کل محیط زیست خوزستان و مسئولان سد شهدای رامشیر تشکر و قدردانی به عمل آمده است.