جاده مسیر رگ سفید دو سردشت زیدون به دیلم افتتاح شد

خورنا: جاده مسیر رگ سفید دو سردشت زیدون به دیلم صبح امروز با حضور مسئولان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، پروژه مسیر رگ سفید دو زیدون به دیلم صبح امروز با حضور مسئولان شهر زیدون افتتاح شد.

فرماندار بهبهان در آئین افتتاح این پروژه در سخنانی اظهار کرد: ظرفیت‌های زیادی در حوزه جاده‌ای در بخش زیدون وجود دارد و با افتتاح این پروژه تردد خودروها در جاده ارتباطی بین دو استان بوشهر و خوزستان که از اهمیت به‌سزایی برخوردار است آسان‌تر خواهد شد.

فرهاد باذلی محبوب افزود: این پروژه به طول هشت کیلومتر امروز با حضور مسئولان بخش زیدون مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: اصلاح مسیر و رفع قوس‌های خطرناک محور رگ سفید دو زیدون به سمت سه راهی دیلم با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط مجری طرح‌های راه ساختمان مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت تعاونی ۲۰ راه و ساختمان گچساران طراحی و اجرا شده است.

باذلی محبوب تصریح‌ کرد: این محور یکی از محورهای خطرناک و پرتردد بین استان بوشهر و خوزستان بوده که در سال‌های گذشته حوادث ناگواری در این مسیر رخ داده است.

وی اضافه کرد: این پروژه شامل ۹۰۰ هزار متر مکعب خاک‌برداری و شانه جاده و مخلوط‌ ریزی و هشت دهنه پل بزرگ و کوچک و دو لایه آسفالت و نصب علائم ایمنی و راهنمایی و رانندگی و دیوارچینی و ابنیه بوده است.

وی در پایان از مسئولان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب خواست تا نسبت به ترمیم و مرمت جاده NGL900/1000 که از طرف گچساران به زیدون و امیدیه ختم می‌شود نیز اقدام کنند.