۱۸ نماینده استان خوزستان در حمایت از کارون به صورت دسته جمعی استعفا دادند

خورنا: نماینده مردم اهواز در مجلس گفت : چندی پیش هر ۱۸ نماینده استان به علت انتقال آب کارون به صورت دسته‌جمعی استعفا دادند.

به گزارش خورنا، سید شریف حسینی اظهار کرد: مردم استان باید کاری کنند که ما بتوانیم از مسیر قانونی کار را دنبال کنیم. چرا که بعضی‌ها در این بین به فکر سوء‌استفاده هستند.

وی بیان کرد: مردم خوزستان و اهواز بهتر است که در کنار کارون بمانند و با آرامش هرچه تمام و از طریق تجمع حرف خود را به مسئولین منتقل کنند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی خطاب به مردم افزود: تا ما نمایندگان مردم استان هستیم، نمی‌گذاریم آب کارون را به شیوه غلط از استان خارج کنند.

وی ادامه داد: بهتر است که شیوه اعتراض به انتقال آب کارون به صورت فرهنگی ادامه داشته باشد و به مسائل سیاسی کشیده نشود و قطعا ما حرف مردم را به گوش مسئولان می‌رسانیم.

حسینی از نشست با رئیس جمهور در خصوص انتقال آب کارون از سرچشمه‌ آن خبر داد و افزود: ما نمایندگان مجلس قطعا از حق مردم استان دفاع خواهیم کرد.

وی گفت: چندی پیش هر ۱۸ نماینده استان به علت انتقال آب کارون به صورت دسته‌جمعی استعفا دادند و این موضوع نشان می‌دهد که نمایندگان استان بیش از مردم به دنبال رفع این طرح هستند.

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: کارون دغدغه امروز همه مردم و مسئولین استان است و معتقدیم باید همیشه خروشان باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • sarbandar شما نمایندگان خوزستان هستید شما باید از حق استان خوزستان دفاع کنید استغاء به چه درد مردم میخوره باید دفاع کنیم با خون و دل
  • ماهشهری نماینده ماهشهر چنین کاری نکرده است حبیب آقاجری مجلی را سفت گرفته به فکر منافع خویش هست ایشان بی عرضه ترین نماینده ماهشهر هست
  • حسن اصفهان کویری بیش نیست اعتراض ها باید ادامه پیدا کنه و گرنه میشیم ارومیه 2