شهردار شوشتر توان اجرایی ندارد/حتی کف انتظارات شورا برآورده نشده است

خورنا: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: شهردار شوشتر توان اجرایی کافی برای مدیریت شهری را ندارد.ابراهیم محمودی‌کوهی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار کرد: شهردار شوشتر توان اجرایی ندارد و باید در این باره چاره‌اندیشی کرد.

وی با اشاره به اینکه تثبیت شهردار کار اشتباهی بود، گفت: تثبیت شهردار در روز نخست، کار اشتباهی بود و به این اشتباه اعتراف می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه نباید بسیاری از مسائل را فراموش کنیم، گفت: بسیاری از ایده‌آل‌ها می‌پرسند، ولی باید گفت حتی «کف انتظارات شورای شهر برآورده نشده است» و باید برای اصلاح امور فکری اساسی کرد.

محمودی‌کوهی با اشاره به مشکلات موجود در شهر شوشتر افزود: متاسفانه شهردار شوشتر اصلا به شهر اشراف ندارد و حتی به نیروهای انسانی موجود در شهرداری نیز اشراف ندارد و بهتر است بگوئیم که وی در چنگال نیروهایش است.

وی با اشاره به ضعف‌های زیاد موجود در شهرداری شوشتر گفت: شهردار تلاش دارد ضعف‌های خود را به گردن نیروهای شهرداری بیاندازد و در این زمینه به یک‌باره ۱۲ نیروی شهرداری را از سمت خود جابه‌جا کرد، ولی نتیجه‌ای در این زمینه حاصل نشده است.

این عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: در جا به ‌جایی‌هایی که انجام شده، در مدت ۲۷ ماه حضور شهردار در این سمت برخی نیروهای متخصص شهرداری هشت بار از سمت‌های خود جابه‌ جا شده‌اند و بار دیگر نیز این افراد در روزهای گذشته جا به ‌جا شده که این نوع رفتار اصلا مورد تائید نیست.

وی افزود: در شهرداری شوشتر مدت زمان عمر مدیریت کمتر از چهار ماه است و به این دلیل بسیاری از نیروها به فعالیت خود اشراف ندارند و این اتفاق بسیار خطرناک است.

محمودی‌کوهی خاطرنشان کرد: شهردار شوشتر اصلا اجرایی نیست و در بسیاری از مسائل از نیروهای تحت امر پایین‌تر است و این برای مدیریت شهرداری بسیار بد است.

وی تاکید کرد: شهردار شوشتر توانایی استفاده از توان فنی‌مهندسی شهرداری شوشتر را ندارد و این مهم باید اصلاح شود و شورای شهر در این زمینه هیچ کاری نکرده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شوشتر در پایان گفت: شهردار با فرافکنی در حال پوشش ضعف‌هاست و شورای شهر نیز در همه مسائل به شهردار وقت می‌دهد و این اتفاق باعث شده تا نظارت بر امور شهرداری با مشکل مواجه شود.