رؤسای کمیسیون‌های داخلی شورای اسلامی شهر شادگان انتخاب شدند

خورنا: با برگزاری انتخابات داخلی بین ۹ عضو شورای اسلامی شهر شادگان رؤسای کمیسیون‌های داخلی این شورا مشخص شدند.

عضو شورای اسلامی شهر شادگان با اعلام خبر انتخاب رؤسای کمیسیون‌های داخلی شورای این شهر اظهار کرد: پس از انتخابات صورت گرفته بین اعضای شورای اسلامی شهر، محمود حسونی‌زاده به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محمد آلبوخنفر به عنوان رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک انتخاب شدند.

ولید آلبوناصر همچنین ضمن اعلام انتخاب خود به عنوان رئیس کمیسیون خدمات شهری و فضای سبز، از انتخاب عبدالامام نعیم فلاحیه به عنوان رئیس کمیسیون عمران شهری و بازرگانی و طاهر مقدم به عنوان رئیس کمیسیون بهداشت و ماده ۱۷۷ خبر داد.

وی با بیان اهمیت کار کمیسیون‌ها در شورای اسلامی شهر اضافه کرد: انتخاب رؤسای کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر ضمن کمک به پیشبرد اهداف این شورا، نوعی تقسیم کار خوب محسوب می‌شود که اعضای شورای شهر را وارد کار تخصصی برای پیگیری دقیق مشکلات و نارسایی‌ها می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر شادگان با اشاره به دو ملاک تخصص و تجربه در انتخاب رؤسای کمیسیون‌های شورای اسلامی این شهر گفت: از ابتدای جلسه انتخاب رؤسای کمیسیون شورای شهر، تجربه و تخصص اعضا مورد تاکید بود و سعی شد با توجه به تجربه و تخصص کاری هر یک از اعضا مسئولیت کمیسیون‌ها به آنان واگذار شود.