امام جمعه آبادان: اوضاع جهانی برای آمریکا دشوار شده است

خورنا: امام جمعه آبادان گفت: اوضاع جهانی برای آمریکا و رژیم صهیونیستی دشوار شده و موج فراینده نفرت این رژیم‌ها در حال گسترش است.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، آیت‌الله عبدالله محمدی اصفهانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر در محل مصلای ثامن‌الائمه با اشاره تحولات جدی در منطقه و همچنین موج فزاینده اعتراضات در آمریکا و اروپا نسبت به نظام سرمایه‌داری اظهار داشت: قدرت آمریکا در حال فروپاشی و نابودی است.
وی گفت: اوضاع جهانی برای آمریکا و رژیم صهیونیستی دشوار شده و موج فراینده نفرت این رژیم‌ها در حال گسترش است.
خطیب جمعه آبادان در ادامه خاطرنشان کرد: هفته گذشته پرچم این رژیم غاصب را در آمریکا آتش زدند و این موضوع نوید فروپاشی قدرت آمریکا را می‌دهد.
محمدی اصفهانی تصریح کرد: جهانیان باید آگاه باشند که غرب در آتش اعمال خودش می‌سوزد.
وی در ادامه خطبه‌ها به کشته شدن خفت بار معمر قذافی دیکتاتور لیبی نیز اشاره کرد و افزود: آل‌خلیفه، آل‌سعود و دیگر دیکتاتورهای ظالم منطقه باید بدانند که سرنوشتشان بهتر از این دیکتاتور نخواهد بود.
وی گفت: سردمداران ظالم منطقه باید درک کنند که پروردگار متعال پشتیبان مردم مظلوم و ستم دیده است
امام جمعه آبادان با اشاره پیروزی مقامت در فلسطین اظهار داشت: آزادسازی تعداد زیادی از اسرای فلسطینی در مقابل یک سرباز رژیم صهیونیستی بار دیگر قدرت مقاومت را نشان داد.
محمدی اصفهانی افزود: آزادی قریب ۵۰۰ نیروی فلسطینی نقطه عطفی برای مردم مظلوم فلسطین است که همواره با ظلم دست و پنجه نرم می‌کنند.
وی ابرازامیدواری کرد بزودی شاهد فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی و پیروزی مردم مظلوم فلسطین باشیم.
امام جمعه آبادان در ادامه خطبه‌ها به سفر اخیر مقام معظم رهبری به کرمانشاه و نوع حضور مردم در استقبال از ایشان اشاره کرد و گفت:حضور رهبری در کرمانشاه برکت و عظمت اسلام به نمایش گذاشت.
وی به هفته تربیت‌بدنی و ورزش اشاره کرد و ضمن تبریک این هفته به تمامی ورزشکاران، ورزش دوستان و قهرمان بر توسعه و گسترش ورزش عمومی و همگانی در این شهرستان تاکید کرد.
آیت‌الله محمدی اصفهانی از همه مردان و زنان در همه سنین خواست با ورزش کردن در حفظ سلامت خود کوشا باشند.
وی بهترین ابزار سلامت را ورزش کردن دانست و افزود: حفظ سلامت واجب و یک تکلیف است.
امام جمعه آبادان بر ساخت پارک ویژه بانوان توسط شهردار آبادان تاکید کرد.