استیلی: اگر با رفتن من پرسپولیس درست شود می‌روم/ امشب فکرهایم را می‌کنم!

خورنا: حمید استیلی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل نفت تهران با بیان این مطلب افزود: تیم ما در هر دو نیمه بهتر از تیم نفت بازی کرد و صاحب موقعیت‌هایی بهتر شد متاسفانه فقط نتوانستیم به ۳ امتیاز دست یابیم.

وی با انتقاد از فضای حاکم بر ورزشگاه آزادی گفت: متاسفانه از نیمه اول و پس از آنکه یک توپ به تیر دروازه ما برخورد کرد شعارهای هواداران شروع شد و از دقیقه ۵۵ بازهم بدنبال موقعیتی که روی دروازه ما بوجود آمد شرایط ورزشگاه تغییر کرد و علیه بازیکنان و کادر فنی شعار دادند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه چنین فضایی در بین هواداران به تیم پرسپولیس ضربه می‌زند افزود: من خودم همیشه مشکلات را برگردن می‌گیرم تا به بازیکنان آسیبی نرسد اما متاسفانه هوادران برخورد خوبی با بازیکنان ندارند. اما متاسفانه امروز در ورزشگاه علیه ورزشکاری شعار دادند که برای آنها افتخارآفرینی کرده است. امروز علیه غلامرضا رضایی شعار دادند که دو هفته پیش برای تیم ملی در همین ورزشگاه آزادی گل زده و افتخارآفرینی کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: ما یک تیم هستیم. یک تیم یک نفر نیست همه برای هم بازی می کنیم و این درست نیست که در شرایطی دشوار علیه یک بازیکن شعار بدهند و تیم را حمایت نکنند.

استیلی با تاکید بر اینکه هر تصمیمی که باشگاه پرسپولیس بگیرد اطاعت خواهد کرد و تا زمانی که باشد با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد افزود: متاسفانه شرایط حاکم بر تیم ما فوتبالی نیست و شرایطی دشوار را تجربه می‌کنیم ما هواداری می خواهیم که کنارمان باشد نه هواداری که وقتی توپ به کرنر می رود تیم حریف را برای گل زدن تشویق کند. ما هواداری نمی‌خواهیم که در دقیقه آخر سر زدن یک توپ شعار بدهد و روحیه بازیکنان را تخریب کند واقعا کار کردن در این شرایط دشوار است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما هرکاری می‌‌کنیم که پرسپولیس روز به روز بهتر شود اما متاسفانه نتایج آن گونه که باید رقم نمی‌خورد. شما توجه داشته باشید ما امروز با تیم صدر جدول بازی می‌کردیم نه با تیم میانه جدول.

وی سوشا مکانی را ستاره بازی این تیم مقابل نفت خواند و گفت: قطعاً اگر مکانی نبود ما سه امتیاز مسابقه را به دست می‌آوردیم.

استیلی در ادامه یادآور شد: اینکه تماشاگران به جای حمایت از بازیکنان و تیم پرسپولیس افراد دیگری را تشویق می‌کنند از اولین بازی ما بوده است. من همیشه گفته‌ام و باز هم می‌گویم که پرسپولیس متعلق به یک فرد نیست و یک تماشاگر اگر به ورزشگاه می‌آید باید برای پرسپولیس باشد. تماشاگر باید با پرسپولیس زندگی کند و نه فقط در بردها بلکه در باخت‌ها هم کنار تیم باشد.

وی خود را یک هوادار پرسپولیس خواند و گفت: من هم دوست دارم پرسپولیس درست شود و اگر بدانم با تغییرات در کادر فنی تیم، پرسپولیس درست می‌شود با آغوش باز آن را می‌پذیرم. من هم پرسپولیس را دوست دارم و اگر به من بگویند برو آن را روی چشم می‌گذارم و می‌‌روم. این را قسم می خورم که اگر احساس کنم رفتن من به پرسپولیس کمک می‌کند قطعاً خواهم رفت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به خبرنگاری که دلیل تعویض امیرحسین فشنگچی را در دقایق پایانی جویا شد گفت: ما در دقایق پایانی یک مدافع را کم کردیم و قصد داشتیم با ورود فشنگچی از سانترهای این بازیکن برای سرزنی مهاجمانمان بهره بگیریم حتی با این کار صاحب موقعیت‌هایی هم شدیم که از آنها استفاده نکردیم.

استیلی با تاکید بر اینکه بازیکنانش در شرایط فعلی تحت فشار هستند گفت: در دقایق پایانی که هادی نوروزی ومازیار زارع سر یک ضربه کاشته با هم درگیر شدند به خاطر فشار زیادی است که تحمل می‌کنند‌. آنها۹۰ دقیقه تحت فشار بودند و طبیعی بود که هر دو از کوره در بروند. در رختکن با هر دو بازیکن صحبت کردیم و مشکل حل شد.

وی در پاسخ به خبرنگاری که گفت بازیکنان قراردادهای ۳۵۰ میلیونی می‌گیرند و نباید به این راحتی از کوره در بروند گفت: اینجا بحث قرارداد نیست. قبول کنید بازیکنان تحت فشار روحی و روانی هستند و متاثر از این موضوع شاید رفتارهایی بکنند که به هیچ عنوان درست نیست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با طرح این موضوع که ناکامی‌های پرسپولیس دلایل زیادی داشته است گفت: دیر حاضر شدن بازیکنان ملی پوش در تمرینات پیش از فصل، جو ورزشگاه‌ها، مصدومیت بازیکنان تاثیرگذار و … دست به دست هم داد تا چنین نتایجی را کسب کنیم.

وی با ابراز تاسف از اینکه در ورزشگاه آزادی به بازیکنی که برای فوتبال ملی کشور افتخار کسب کرده است توهین می‌کنند گفت: ما ترکیب تیم را پیدا کردیم اما به علت مصدومیت و محرومیت ناچاریم در ترکیب تیم تغییراتی را بوجود بیاوریم.

وی در پاسخ به خبرنگاری که دلایل تعویض نشدن هادی نوروزی را جویا شد گفت: این نظر ما بود که این بازیکن را تعویض نکنیم. من فیلم بازی را می‌بینم اگر در تعویض نکردن نوروزی اشتباه کرده باشم اشتباهم را می‌پذیرم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه در کنار زمین آرامش دارد گفت: من به این خاطر کنار زمین می‌آیم که بازیکنانم آرامش داشته باشند. قطعا اگر آرامش نداشته باشم روی نیمکت می‌نشینم شما توجه داشته باشیم تیم ما مشکلاتی دارد که حل آن نیازمند صرف زمان است. متاسفانه فشار روی بازیکنان ما زیاد است و در هر بازی که گل نزنیم این فشار بیشتر می‌شود.

استیلی با انتقاد دوباره از هواداران پرسپولیس گفت: ما فقط در بازی مقابل صنعت نفت آبادان که کریمی از هواداران خواسته بود تیم را حمایت کنند حمایت هواداران را تا دقیقه ۹۰ به همراه خود داشتیم. هواداران در همه جای دنیا یار دوازدهم تیم‌ها هستند اما در تیم ما این طور نیست متاسفانه در ورزشگاه دو تا سه نفر شروع به شعار دادن می کنند و همان‌ها جو ورزشگاه را به هم می‌زنند.

استیلی ضمن انتقاد از این موضوع که از سوی برخی اعضای هیئت‌مدیره موضوع تغییر جابجایی در کادر فنی پرسپولیس مطرح شده گفت: اینها مشکلاتی است که هفته قبل با آنها روبه‌رو شدیم ما نیاز به حمایت دارم. من این مسائل را دیدم اما اعتراضی نکردم چرا که می‌خواهم حمایت فقط رو در رو نباشد و پشتیبانی فقط ظاهری نباشد. من اعتراضی به این مسائل ندارم و هر زمان که احساس کنم مدیریت باشگاه قصد تغییرات دارد بدون اعتراض می‌پذیرم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه هیچ‌کس در تیم پرسپولیس کم کاری نمی‌کند در پاسخ به این پرسش که تا چه زمانی با این شرایط به کار خود در پرسپولیس ادامه خواهد داد گفت: امشب باید فکر کنم در جلسه‌ای که طی روزهای آینده با آقای رویانیان خواهم داشت شاید تصمیمات دیگر اتخاذ کنم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *