جلیلی،رسانه ای ترین نماینده خوزستان/ تیم مشورتی دکتر در هفتکل نیاز به ترمیم دارد

خورنا: دکتر جلیلی تاکنون رسانه ای ترین نماینده ی استان خوزستان لقب گرفته است و این مهم یک غنیمت برای هفتکل محسوب می شود.

به گزارش خورنا به نقل از هفتکل نیوز، نماینده مردم هفتکل در مجلس شورای اسلامی در طول مدتی که به مجلس راه یافت یکی از فعال ترین و پرتحرک ترین نماینده ها بوده است.

گواه این حرف ها ، حضور پر رنگ وی در برنامه های زنده تلویزیونی و مصاحبه های متعدد با رسانه های مختلف اعم از دیداری و شنیداری در سطح کشور و استان است.

نکته مهمتر اینکه دکتر جلیلی در مباحثی شرکت و ورود می کند که کاملاً تخصصی بوده و با سوالات روز مردم و خواست های عمومی کشور تطابق دارد.

این مهم یک فرصت بزرگ برای مردم مناطقی است که وی نمایندگی آنها را بر عهده دارد چرا که تبدیل شدن به چهره ی ملی ، امتیاز ویژه ای محسوب می شود که نماینده هفتکل از آن بهره مند شده است.

وظیفه ی نخبگان ، جوانان و دلسوزان این دیار این است که با برنامه ریزی و موقعیت شناسی ، نقشه های پیشرفت هفتکل را ترسیم کرده و با استفاده از نماینده ی شاخص و پرکار ، آنها را عملی کنند.

لازم است که جوانان و نخبگان هفتکلی با درک شرایط به وجود آمده و فارغ از هرگونه اختلافات سلیقه ای ، گرد نماینده شان جمع شوند و برای حرکت و پویایی سرزمین شان همفکری کنند.

متاسفانه آنچه تا امروز رخ داده ، دور شدن بدنه ی فکری و مشورتی جوانان هفتکلی از دکتر جلیلی بوده و این فرصت را برای دیگرانی که ضمن محترم بودن ، در قواره ی تصمیم گیری و برنامه ریزی برای شهرستان نیستند ، فراهم  کرده تا با نزدیک شدن به عوامل محترم دکتر در شهرهای حوزه ی نمایندگی وی ، موجی از بدبینی و نا امیدی در میان مردم و نخبگان نسبت به عملکرد جلیلی ایجاد نمایند.

مضافاً اینکه از این فاصله میان مردم و نماینده ، مدیری که خود از سطح مقبولیت خوبی در شهرستان برخوردار نیست و اخبار مردمی نگران کننده ای از وی به گوش می رسد ، بیشترین بهره را برده و به عنوان رابط میان شهرستان و جلیلی عمل کرده در حالی که اگر تیم کاری و مشورتی خوبی در کنار نماینده بود ، خود این آقای مدیر می بایست مورد ارزیابی و نظارت قرار می گرفت تا مشکلات امروز بر مردم هفتکل تحمیل نمی شد.

به نظر می رسد زمان آن فرا رسیده که تیمی منسجم ، پا به کار ، مومن و  دارای مقبولیت عمومی تشکیل شده و ضمن حمایت از برنامه های دکتر جلیلی ، برای آینده ی هفتکل و آبادانی آن تلاش کنند.تیمی که خواسته های مردمی و شهرستانی را به منافع شخصی خود و اطرافیانش ترجیح دهد.

امیدواریم دکتر جلیلی نیز با نگاه مثبت به این موضوع ، زمینه ی همگرایی و همفکری نخبگان هفتکلی و در نتیجه پیشرفت شهرستان را به وجود آورند.