به دلیل مخالفت استانداری نورافشانی آسمان اهواز در پارک دولت انجام می‌شود

خورنا: معاون فرهنگی اجتماعی شهردار منطقه ۴ اهواز از تغییر مکان مراسم نورافشانی آسمان اهواز خبر داد.

موسی خنافره اظهار کرد: همزمان با شب عید سعید غدیرخم آسمان کلانشهر اهواز نور‌افشانی می‌شود.

وی افزود: نورافشانی آسمان کلانشهر اهواز قرار بود در بلوار سردار شهید بهنام محمدی‌راد که ساحل غربی رودخانه کارون است، در کنار پل سردار سرلشکر شهید علی هاشمی (پل پنجم) انجام شود که به به دلیل مخالفت استانداری خوزستان مکان آن تغییر کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار منطقه ۴ اهواز تصریح کرد: وقتی برای صدور مجوز اقدام کردیم، استانداری با انجام این نورافشانی در کنار پل سردار سرلشکر شهید علی هاشمی (پل پنجم) مخالفت خود را اعلام کرد و به پارک دولت انتقال یافت.

به گفته وی، نورافشانی آسمان اهواز به مناسبت دهه ولایت و عید سعید غدیرخم در پارک دولت انجام خواهد شد.

وی در ادامه فرا رسیدن دهه ولایت و عید سعید غدیرخم را به همه مسلمانان جهان به ویژه شهروندان اهوازی تبریک گفت و خاطرنشان کرد: این نورافشانی به ارتفاع ۴۰۰ متر در آسمان کلانشهر اهواز انجام خواهد شد.

وی گفت: این اقدام زیبا و مهیج چهارشنبه یک آبان‌ماه همزمان با شب عید فرخنده غدیرخم در ساعت ۲۱ انجام می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار منطقه ۴ اهواز ادامه داد: به دلیل ارتفاع بلند، این نورافشانی در نقاط مختلف کلانشهر اهواز قابل رویت است و برخی از شهروندان شهرستان کارون نیز می‌توانند این کار زیبا را مشاهده کنند.

خنافره هدف از اجرای این برنامه را شادی و سرور شهروندان در شب عید خجسته غدیرخم بیان کرد و اظهار داشت: امیدواریم در شادی مردم اهواز در این عید بزرگ سهمی داشته باشیم.