نماینده دزفول: جاده‌های دزفول استانداردسازی شوند

خورنا: نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده‌های شهرستان دزفول به ویژه در بخش روستایی باید تعریض و استانداردسازی شوند.

عباس‌ پاپی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: کاستی‌ها در بخش جاده‌ای دزفول غیرقابل تصور است و به این دلیل تقاضا داریم تا وزارت راه و شهرسازی به جاده‌های شهرستان دزفول توجه بیشتری کند.

وی با اشاره به مشکلاتی که به این دلیل به وجود آمده است، افزود: در ماه‌های گذشته بسیار شاهد وقوع حوادث دلخراشی در بخش جاده‌های این شهرستان بوده‌ایم و به این دلیل باید کوشید تا وقوع این حوادث به حداقل کاهش یابد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید در راستای رفع اساسی مشکلات جاده‌ای تلاش کرد، گفت: باید جاده‌ها را بر اساس استانداردهای موجود احداث کرد و در این باره در دزفول مشکلات زیادی وجود دارد که باید ابتدا مشکلات شناسایی و سپس برای رفعشان برنامه‌ریزی کرد.

پاپی‌زاده افزود: شهرستان دزفول در بخش جاده‌ای مشکلات زیادی دارد که باید برای رفع این مشکلات ابتدا نقاط حادثه‌خیز در دستور کار قرار گرفته و جزو اولویت نخست باشند.

وی گفت: باید برنامه‌ریزی جامعی در این باره تدوین شود و از تلفات جاده‌ای آتی جلوگیری شود و در این باره با وزارت راه و شهرسازی نیز مذاکره شده است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی جاده را زیربنای توسعه دانست و افزود: باید برای رفع مشکلات در حوزه جاده‌های دزفول گام‌های موثری برداشته شود تا بتوان به توسعه پایدار این شهر در شمال خوزستان امیدوار بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • sdewv ازآقای مهندس پاپی زاده کمال تشکر را داریم برادر عزیز به فکر سردشت بیشتر باش دیروز بر اثربارندگی ونیمه تمام ماندن پل سردشت که منجربه قطع ارتباطی بادزفول شده ونبود امکانات وکادر پزشکی زایمان خانمی28ساله که اورژانسی بود به شهرستان گتونداعزام شد تو رو خدا پیگیرمشکلات سردشت باشید باتشکر از مهندس