احداث پارک ۱۶ هکتاری در شهر زهره هندیجان

خورنا: شهردار شهر زهره از احداث پارک ۱۶ هکتاری در این شهر خبر داد.

عبدالحسین قنواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان از احداث پارک ۱۶ هکتاری در این شهر خبر داد و اظهار کرد: این پارک در جاده ساحلی ساخته می‌شود و بخشی از اعتبارات آن نیز تامین شده است.

وی اضافه کرد: کمتر از نیمی از این پروژه احداث شده است و با همکاری اعضای شورای اسلامی شهر همه تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا هر چه سریع‌تر آن را تکمیل کنیم تا شهروندان و مسافران این منطقه بتوانند از آن استفاده کنند.

شهردار شهر زهره همچنین عنوان کرد: در این پارک ساحلی همه امکانات و مایحتاج مورد نیاز شهروندان و گردشگران تدارک و تعبیه شده است و در صورت راه اندازی مسافران زیادی را به سمت و سوی خود جذب می‌کند که همین امر موجب درآمدزایی خوبی برای شهرداری می‌شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر این نیز پروژه پارک ساحلی اشتغالزایی مطلوبی را برای شهروندان ایجاد خواهد کرد که مسئولان شهری و استانی باید این موضوع را مدنظر خود قرار دهند.

قنواتی در ادامه تصریح کرد: اعتبارات مورد نیاز این پروژه قرار است طی چندین مرحله به پروژه تزریق شود که امید داریم مسئولان استانی هر چه سریع‌تر نسبت به تزریق بودجه لازم به این پروژه همت کنند.

وی با تقدیر از همه مسئولان و دست اندرکار همکاری در این پروژه تفریحی و گردشگری بیان کرد: در این دوره نیز به عنوان شهردار شهر زهره ابقا شدم و همه اعضای شورای اسلامی شهر من را در این زمینه همراهی کردند.

شهردار شهر زهره با اشاره به اینکه در مدتی که شهردار این شهر بوده‌ام تغییرات در زمینه‌های مختلف شهری قابل لمس و مشهود برای شهروندان است اظهار کرد: از شهروندان چون همیشه انتظار داریم شهرداری و شورای شهر را یاری رسانند و در صورت نظرات و پیشنهادات خود را با میان در میان بگذارند.