خطیب جمعه بهبهان: شیشه عمر نظام سرمایه‌داری شکسته شده است

خورنا: شیشه عمر نظام سرمایه‌داری غرب شکسته شده و هر روز دشمنان اسلام در حال عقب‌نشینی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجتالاسلام عبدالرضا ابوعلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بهبهان ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی در همه زمینه‌های فردی و اجتماعی، به سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه و استقبال بی‌نظیر و به یاد ماندنی مردم ولایت مدار این استان اشاره کرد و اظهار داشت: این سفر و این استقبال از ابعاد مختلف قابل بررسی و تحلیل بوده و باید شکرگزار وجود چنین ملتی باشیم.
وی افزود: در این صحنه با شکوه، عشق و محبت مردم نسبت به رهبر و مقتدای خویش به زیبایی به نمایش درآمده و به صورت چشمگیر و قابل تقدیر بود.
ابوعلی در ادامه با اشاره به تحولات کشورهای منطقه و نابودی دیکتاتور معمر قذافی گفت: مردم به نام اسلام، دیکتاتورها را در کشورهای اسلامی نابود کرده و به نام اسلام نظام اسلامی تشکیل می‌دهند.
امام جمعه بهبهان همچنین به تحولات اروپا و آمریکا و جنبش وال استریت اشاره کرد و افزود: شیشه عمر نظام سرمایه‌داری غرب شکسته شده و هر روز دشمنان اسلام در حال عقب‌نشینی بوده و جمهوری اسلامی ایران در حال پیشروی است.
وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به فرمایشات حکیمانه و گرانقدر مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات خاطرنشان کرد: همه باید با شور و اشتیاق فراوان و با رعایت قانون و قانون گرایی در انتخابات شرکت کرده و نامزدها نیز باید به قوانین و مقررات پایبند بوده و اخلاق و عدالت را رعایت کنند.
ابوعلی در پایان توجه به سلامت، تغذیه و سلامت جسمانی را یک ضرورت دانست و گفت: مهمترین مسئله در زمینه سلامت زنان رعایت سلامت اخلاقی و روانی و همچنین توجه به رعایت حجاب و عفاف در میان بانوان و دختران جامعه اسلامی است که باید مورد توجه مسئولان و دست‌اندرکاران این بخش مهم باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *