برگزاری کارگاه آموزشی و مانور چگونگی مقابله با سرقت اسناد و اموال در مسجدسلیمان

خورنا: کارگاه آموزشی و مانور چگونگی مقابله با سرقت اسناد و اموال در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خورنا از مسجد سلیمان، کارگاه یک روزه آموزشی و مانور چگونگی  مقابله با سرقت اسناد و اموال در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد .

رییس اداره حراست شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در این کارگاه یک روزه با اشاره به اهمیت و جایگاه صنعت نفت در سطح اقتصاد کشور گفت : این مانور با هدف سنجش میزان و سرعت آمادگی عوامل حراست بمنظور برخورد با برخی افراد سودجو که قصد نفوذ و آسیب رسانی به صنعت حساس نفت را دارند برگزار می شود.

ابوذر شجاعی برجویی با بیان اینکه سرقت یا تخریب اسناد واموال یکی از راههای دشمنان برای آسیب رسانی می باشد گفت : ضرورت دارد کلیه ی عوامل حراستی با آگاه بودن از وظیفه ی خطیری که برعهده دارند با راهها و ترفندهای مختلف و بعضاً جدیدی که توسط افراد سودجو خلق می شود آشنا شوند .

وی با عنوان اینکه سرقت حتی یک برگ سند و اوراق اداری حساس و طبقه بندی شده می تواند در انجام کارها خلل ایجاد کند افزود : لازم است عوامل و ارکان حراستی بعنوان چشم بینای یک سازمان تحرکات و ورود و خروج کلیه افراد بیگانه و خارج از سازمان را زیرنظر داشته باشند .

این مقام مسئول در حوزه ی امنیت در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با بیان اینکه دشمن  در لباس و چهره ی دوست و همکار هم می توانند ظاهر شوند افزود : باید با طبقه بندی و کدبندی مدارک و نگهداری آنها در اماکن مطمئن راههای دسترسی و سوء استفاده از این مدارک را برای فرصت طلبان مسدود کنیم .

وی با عنوان اینکه خوشبختانه امنیت اداری و کنترل اموال و اسناد و حفاظت از فناوری این شرکت در جایگاه بسیارمطلوبی قراردارد افزود : برگزاری چنین مانورهایی متضمن هوشیاری و سرعت عمل کارکنان برای مواجهه با موقعیت های احتمالی است تا از بروز ضرر و زیان به سازمان جلوگیری بعمل آید.

در خاتمه این سخنان مانور مقابله با سرقت اسناد و اموال بمنظور افزایش سطح دانش و سرعت عمل کارکنان اداری و عوامل حراستی در مواجهه با موارد احتمالی با نظارت و تذکرات کارشناسان مربوطه اجراء گردید .

انتهای خبر/ دانوش صالحی