شبکه بهداشت خرمشهر ۳۷۰ میلیون تومان بدهی برق دارد

خورنا: روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: شبکه بهداشت و درمان خرمشهر ۳۷۰ میلیون تومان بدهی برق دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر به دنبال انتشار خبر «قطعی برق شبکه بهداشت خرمشهر به دلیل بدهی» در این خبرگزاری، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در توضیحاتی آورده است: شبکه بهداشت و درمان خرمشهر از سال‌ها قبل هزینه‌های برق مصرفی خود را پرداخت نکرده که مبلغ بدهی این مرکز به ۳ میلیارد و ۷۵۹ میلیون ریال رسیده است.

در ادامه این توضیحات آمده است: برخلاف گفته مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر، برق خرمشهر و مسئولان برق استان با توجه به نقش و خدمات این شبکه بهداشت نهایت همکاری را داشته‌اند که گواه این مدعا بدهی بیش از ۳۷۰ میلیون تومانی این مرکز بهداشتی است.

همچنین عنوان شده است: در همین راستا در تاریخ‌های ۲۶ آذرماه سال ۹۱، ۱۸ دی‌ماه، یکم اردیبهشت و بیستم مهرماه ۹۲ اخطاریه پرداخت بدهی شبکه بهداشت برق خرمشهر ارائه شد که متاسفانه اقدام موثری در این راستا صورت نگرفته است و به همین دلیل در تاریخ ۱۶ مهرماه سال ۹۲ برق شبکه بهداشت تنها به مدت دو ساعت قطع و پس از آن مجددا برقرار شد.

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ادامه به‌منظور تنویر افکار عمومی و اطلاع شهروندان آورده است: ادارات برق در هر نقطه‌ای از کشور و نه تنها خرمشهر، ملزم هستند تا مطالبات مربوط به هزینه‌های برق را دریافت کنند چرا که شرکت‌های توزیع برق صرفا بر اساس همین تعرفه‌بهای برق است که می‌توانند شبکه برق را توسعه داده و به خدمات رسانی بپردازند.

در ادامه این توضیحات با بیان این که این شرکت و اداره برق خرمشهر طی این سال‌ها همکاری مناسب با تمام ادارات بدهکار داشته است، تصریح شده است: رعایت حقوق سایر شهروندان و ادارات و نهادهای خوش حساب نیز تکلیفی است که به عهده این شرکت است با این حال شبکه بهداشت و درمان خرمشهر پس از دو ساعت در همان روز مجددا برق‌دار شد تا خللی در خدمات رسانی به مردم نیز پیش نیاید.