امام جمعه خرمشهر: راه طمع بر دشمنان بسته شود

خورنا: امام جمعه خرمشهر گفت: به گونه‌ای عمل کنید که دشمنان اسلام طمع حمله به کیان اسلامی شما را نکنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، سید عبدالنبی موسوی در جلسه شورای اداری شهرستان خرمشهر با تأکید بر حفظ ارزش‌ها و تلاش برای رسیدن به معرفت اظهارداشت: همانطور که در آیات الهی ذکر شده‌ است مومنان باید به گونه‌ای زندگی کنند که دشمنان از آنها ستبری و نفوذ‌ناپذیری ببینند و هوس حمله به کیان اسلامی کشور نکنند.
وی افزود: همانند بنایی محکم در مقابل دشمنان بایستید تا فکر تهاجم به کشور اسلامی در ذهن آنها شکل نگیرد.
موسوی در ادامه با ذکر آیه‌ای از قرآن درخصوص قوت گرفتن مومنان با کتاب آسمانی تصریح کرد: امام صادق(ع) فرمود: «قوت گرفتن یعنی معرفت پیدا کردن و عمل کردن به آن معرفت».
امام جمعه خرمشهر خاطرنشان کرد: راه رسیدن به معرفت این است که پیامبران الهی را الگوی خود قرارد هیم زیرا آنان بینش, بصیرت و قدرت لازم برای رسیدن به قله معرفت را دارا بودند.
وی  افزود: خانه و وطن اصلی همه ما معاد است که همه کارهای ما باید باهدف آباد کردن آن خانه ابدی باشد.
موسوی همچنین با بیان اینکه دین اسلام  بر فعال بودن مساجد تأکید دارد و به این منظور باید سنت نماز جماعت صبح در خرمشهر احیا شود، اظهار داشت: یکی از مساجد در شهرستان خرمشهر باید در مرکزیت قرار گرفته و این سنت پسندیده در آن اجرا شود.
امام جمعه خرمشهر ادامه داد: مسئولان برای از بین بردن روحیه ناامیدی در مردم همواره در صفوف اول نماز جماعت باشند تا مردم از وجود حامیان و خدمتگزاران خود اطمینان حاصل کنند.
وی با اشاره به شایعات اخیر در خصوص تخلفات صورت گرفته از سوی برخی مسئولان شهرداری و اخبار منتشر شده در رسانه]‌ها گفت: رسانه ها بدون اطلاع  خبررسانی نکنند و تا جرمی ثابت نشده آبروی افراد را به خطر نیاندازند.
موسوی در ادامه افزود: وقت آن رسیده که یک مدیر توانمند در رأس امور مربوط به شهرداری شهرستان خرمشهر قرار بگیرد و افرادی که توانایی انجام کارها را ندارند، از این مجموعه کنار گذاشته شوند.
امام جمعه شهرستان خرمشهر خاطرنشان کرد: از فرماندار خواستاریم که افرادی را به این منظور گزینش و معرفی کنند تا یأس و بدبینی مردم قهرمان پرور شهرستان نسبت به مسئولان نظام از بین برود.
موسوی در پایان درخصوص مبارزه با دشمنان اسلام و پیروزی در آزمایش الهی افزود: با کفار و دشمنان با درشتی رفتار نکنید زیرا صحنه، صحنه جنگ و کارزار نیست بلکه باید با آنان با شدت برخورد کنید و درمقابل آنان همچون سدی محکم که قرآن آن را بنیان مرصوص تعبیر کرده‌است قد علم کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *