مسکن مهر خرمشهر پیشرفت مناسبی ندارد

خورنا: مدیر عامل اتحادیه‌های مسکن مهر خرمشهر گفت: پروژه مسکن مهر خرمشهر پیشرفت مناسبی ندارد.

فرشید زارع اظهار کرد: پروژه ۴۲ هکتاری مسکن مهر خرمشهر که در مسیر ورودی شهر خرمشهر از اهواز قرار دارد در وضعیت مطلوبی قرار ندارد.

وی افزود: در حال حاضر منتظر سهم آورده‌ای هستیم که باید به پیمانکاران پرداخت شود تا ادامه روند کار را انجام دهند.

مدیر عامل اتحادیه‌های مسکن مهر خرمشهر ادامه داد: این سهم آورده باید توسط مسکن و شهرسازی به پیمانکاران پرداخت شود اما مسکن و شهرسازی به دلایل نامعلومی این کار را انجام نمی‌دهد.

زارع تصریح‌ کرد: این مسئله موجب شده است تا اکثر واحدهای مسکن مهر در خرمشهر در حالت راکد باقی بماند و واحدهای فعال نیز پیشرفت مناسبی نداشته باشند.

وی اضافه‌ کرد: علاوه بر آن افزایش قیمت مصالح ساختمانی نیز موجب شده است تا پیمانکاران نتوانند بر اساس قرارداد قبلی خود این پروژه را ادامه دهند.

مدیر عامل اتحادیه‌های مسکن مهر خرمشهر خاطرنشان‌ کرد: در این راستا قرار بود الحاقیه‌ای به قراردادهای پیمانکاران افزوده شده تا بخشی از این افزایش قیمت‌ها را پوشش دهد.

زارع افزود: با این وجود هنوز این الحاقیه با گذشت چند ماه و برگزاری جلسات متعدد با مسئولان به امضا نرسیده است.

وی گفت: اکثر پیمانکاران مجری طرح از روند اجرا دلسرد شده و اعلام کرده‌‌اند با این وضعیت امکان ادامه کار وجود ندارد و در حال زیان هستند.

مدیر عامل اتحادیه‌های مسکن مهر خرمشهر اظهار کرد: در حالی که در بسیاری از شهرهای کشور و در استان خوزستان پروژه مسکن مهر به پیشرفت‌های مناسبی رسیده و برخی از فازهای آنها افتتاح شده در خرمشهر وضعیت اینگونه است.