برگزاری طرح معراج در مدارس آبادان

خورنا: حبیب‌الله رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با اشاره به اهمیت ترویج آموزه‌های دینی میان نسل جوان اظهار داشت: ارتباط چهره به چهره روحانیون و دانش‌آموزان از اهداف طرح معراج است.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این طرح در مراکز آموزشی شهرستان افزود: طرح آموزشی معراج با هدف آموزش مفاهیم دینی و قرآنی به دانش‌آموزان مقطع راهنمایی و دبیرستان شهرستان برگزار می‌شود.
سرپرست اداره آموزش و پرورش آبادان تصریح کرد: در اجرای این طرح ستاد اقامه نماز به عنوان حلقه وصل بین آموزش و پرورش و حوزه علمیه توانسته اقدامات مؤثری صورت دهد.
وی اضافه کرد: اجرای طرح معراج، کار مشترکی است که با همکاری حوزه علمیه، ستاد اقامه نماز و فرمانداری صورت گرفته است.
رمضانی بیان کرد: هم‌‌اکنون هماهنگی با مدارس، روحانیون و ستاد اقامه نماز صورت گرفته است و به زودی طرح مورد نظر را در ۶۰ مرکز آموزشی این شهرستان برگزار خواهیم کرد.
به گفته وی، استقبال خوبی از سوی دانش‌آموزان و اولیا از تعالیم دینی و آموزه‌های عرفانی، این مهم ما را بر آن داشت که امسال طرح معراج را اجرا کنیم.
سرپرست اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: در ابن زمینه روزانه روحانیون یک تا یک و نیم ساعت در مدارس حاضر شده و در جلسات پاسخ‌گویی به شبهات در جلسات شورای دانش‌آموزی و معلمان مدارس شرکت خواهند کرد.
وی برقراری ارتباط میان نسل جوان و روحانیت و  حل شبهات ذهنی دانش‌آموزان را از دیگر اهداف اجرای این طرح در مدارس اعلام کرد و افزود: مدیران و معلمان مدارس به‌ صورت جدی به این طرح بنگرند و در راستای تقویت طرح معراج در مدارس همکاری لازم را داشته باشند.
رمضانی با اشاره به اهمیت این طرح در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان، اظهار داشت: نسل جوان آینده‌ساز جامعه و میهن اسلامی هستند که باید با تربیت و ارائه آموزش و آگاهی لازم به مسیر صحیح هدایت شوند.