ناهماهنگی‌ها در بدنه شهرداری باعث درج خبر سرقت تندیس حافظ در رسانه‌ها شد

فرماندار اهواز گفت: متاسفانه یک سری ناهماهنگی‌ها در بدنه شهرداری باعث شد که خبر سرقت تندیس حافظ در رسانه‌ها درج شود در حالی که اصلا چنین اتفاقی رخ نداده و تندیس حافظ به سرقت نرفته بود.

عبدالعزیز فدعمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: مجسمه حافظ شهر اهواز دزدیده نشده است و اکنون موجود است اما متاسفانه به دلیل ناهماهنگی بین ارگان‌ها این موضوع رسانه‌ای شد و از این بابت به استان لطمه وارد شد.

وی اضافه کرد: معتقدم نیروی انتظامی و مسئولان شهرداری باید این موضوع را پیگیری کرده و مدعی آن باشند که چنین اتفاقی رخ نداده است.

فرماندار اهواز همچنین عنوان کرد: متاسفانه یک سری ناهماهنگی‌ها در بدنه شهرداری باعث شد که خبر سرقت تندیس حافظ در رسانه‌ها درج شود در حالی که اصلا چنین اتفاقی رخ نداده است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان زیباسازی مدعی آن است که مجسمه حافظ دزدیده شده است در حالی که شهرداری منطقه سه اهواز می‌گوید تندیس نزد ما بوده اما چون مکان نصب مجسمه نامناسب بوده است آن را جابه جا کرده‌ایم.

فدعمی با بیان اینکه باید با کسانی که موضوع سرقت تندیس حافظ واقع در میدان دانیال اهواز را باب کردند برخورد شود عنوان کرد: نصب‌کننده مجسمه‌ها بر عهده سازمان زیباسازی بوده و اگر هم کسی مدعی است که نباید در آن مکان مجسمه‌ای نصب شود باید با این سازمان هماهنگ شود.

وی با بیان این که ناهماهنگی بین دو دستگاه باعث شد که خبر کذب سرقت مجسمه در اخبار ۲۰ و ۳۰ اعلام شود گفت: از نظر سازمان زیباسازی اهواز این اقدام دزدی محسوب شده و سعی کرده از طریق رسانه‌ها این خبر را علنی کند.