شهردار شوشتر: فضای سبز شوشتر تقویت می‌شود

خورنا: شهردار شوشتر گفت: به مناسبت فصل پاییز فضای سبز شهر شوشتر تقویت می‌شود.

آرش دُر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: فصل پاییز فرارسیده است و گرمای هوا در خوزستان رفته رفته در حال کم شدن است.

وی اضافه کرد: به همین دلیل کشت گل‌های آیلندی(تزئینی) در سطح شهر شوشتر آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم تا گل‌های مورد نیاز شهرداری شوشتر را خود تامین کنیم، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا در خزانه شهرداری شوشتر گل‌های مورد نیاز را کشت کنیم و چنین کاری از هفته‌های گذشته آغاز شده است.

شهردار شوشتر با بیان اینکه رفع مشکلات در حوزه فضای سبز نیازمند هزینه بوده و شهرداری شوشتر از نظر مالی در مضیقه است عنوان کرد: می‌کوشیم تا با مدیریت منابع مالی و کاهش هزینه‌ها در این بخش اقداماتی انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه شهر شوشتر توانمندی زیادی در بخش فضای سبز دارد، افزود: فراهم بودن آب و خاک حاصلخیز از توانمندی‌های اساسی است که می‌تواند پشتوانه توسعه فضای سبز شهری باشد.

وی با اشاره به اینکه می‌کوشیم تا با کمیسیون فضای سبز شورای اسلامی شهر شوشتر هماهنگ باشیم و طرح‌های فضای سبز شهری را با این کمسیون هماهنگ کنیم، گفت: بر اساس راهبردهای این کمیسیون فعالیت‌های خود را در چهارچوب بودجه مصوب سال‌ جاری تدوین می‌کنیم.

دُر اظهار کرد: از فصل پاییز برای توسعه بخش کشاورزی باید استفاده کنیم و در این زمینه برنامه‌ریزی زیادی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان شوشتر با داشتن توانمندی زیادی در بخش فضای سبز با داشتن آب و خاک مناسب در بخش فضای سبز در استان خوزستان از نظر سرانه و کیفیت فضای سبز شرایط مناسبی ندارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • هدایتی پس کی برادر دو سال میگی قراره در شوشتر کار و فعالیت شروع بشه بابا حرف بسه پاشو کار عملی انجام بده واقعا که............................