ساحل‌سازی کارون مستعد اشتغالزایی‌ است

خورنا: عضو شورای شهر اهواز گفت: موضوع ساحل سازی کارون نه تنها موجب درآمدزایی شهرداری شده بلکه موجب اشتغال جوانان خواهد شد.

مهدی آلبوشوکه در حاشیه نشست اعضای شورای شهر اهواز با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر اظهار کرد: امروز بطالت و بیکاری جوانان به یک غولی تبدیل شده که در حال نابود کردن همه چیز است.

وی ضمن اشاره به سخنان نماینده ولی فقیه در استان مبنی بر نمودار شدن وهابیت گفت: فکر نمی‌کنم مسئله وهابیت و سنی بودن جوانان، حقیقی و از ته دل باشد.

این عضو شورای شهر اهواز خاطرنشان کرد: قطعا اگر موضوع بطالت و بیکاری جوانان را برطرف کنیم مطمئن باشید بسیاری از اینگونه مشکلات رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرداری اهواز حدود ۷۰۰ و ۸۰۰ نفر تورم نیرو دارد افزود: شهرداری اهواز به تنهایی نمی‌تواند جوابگوی مشکل بیکاری جوانان باشد پس می‌طلبد که مابقی ارگان‌ها در این امر به ما کمک کنند تا موضوع اشتغال جوانان را برطرف کنیم.

آلبوشوکه با بیان اینکه هر روز عده بسیاری از جوانان به ما مراجعه می‌کنند و موضوع اشتغال را مطرح می‌کنند ادامه داد: قطعا اگر موضوع اشتغال جوانان برطرف شود خیلی از مشکلات استان ریشه کن می‌شود.

وی در پایان عنوان کرد: موضوع ساحل سازی کارون نه تنها موجب درآمدزایی شهرداری شده بلکه موجب اشتغال جوانان خواهد شد.