محسن رضائی: مشکلات شهرستان اندیکا را با جدیت پیگیری می‌کنم

خورنا: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مشکلات شهر و روستاهای اندیکا را با جدیت پیگیری می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، محسن رضایی عصر امروز در بازدید از روستاهای شهرستان اندیکا اظهار کرد: در آستانه انتخابات ۲۴ خرداد دشمنان می‌گفتند که دموکراسی در ایران مرده است اما مقام معظم رهبری از مردم خواست که به صحنه بیایند و حماسه‌ای سیاسی بیافرینند که مردم نیز به دعوت ایشان لبیک گفتند.

وی با بیان اینکه امروز وقت آن رسیده که پاسخ زحمات مردم را بدهیم اضافه کرد: شهرستان اندیکا و روستاهای آن با مشکلات زیادی دست به گریبانند و دولت باید به این منطقه توجهی ویژه کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: ما نیز در وسع خودمان به رشد و پیشرفت این منطقه کمک می‌کنیم و مشکلات مردم را پیگیری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه حماسه‌های بزرگ ایل بختیاری از زمان رضاشاه تاکنون خاطرنشان کرد: در دوران انقلاب و پس از آن نیز ایل و طوایف بختیاری همیشه در صحنه‌ها حضور داشته‌اند و هیچ گاه نظام و انقلاب و مسئولان را تنها نگذاشته‌اند.

*جوانان روستایی به دلیل بیکاری مهاجرت اجباری می‌کنند

‌‌رضایی عصر امروز با حضور در مسجد قمر بنی‌هاشم شهرستان اندیکا اظهار کرد: جوانان روستاهای اسلام آباد شهرستان اندیکا به دلیل بیکاری رو به مهاجرت آورده که این امر برای منطقه خطر محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: مسئولان باید فکری به حال این روستای شهیدپرور کنند زیرا این منطقه هیچ امکانات رفاهی ندارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به دیگر روستاهای شهرستان اندیکا خاطرنشان کرد: با توجه به اعتبارات شهرستان اندیکا، امسال میزان بودجه تخصیص داده شده کمی بیشتر از سال گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه بختیاری‌ها همیشه مردمانی باشعور سیاسی بالا بوده‌اند عنوان کرد: اقوام و طوایف لر باید با اتحاد و انسجام بیشتر در راستای تعالی مناطق زندگی خود بکوشند و ما نیز در این زمینه همواره پشتیبان و حامی شما خواهیم بود.

رضایی گفت: مسئولان فکری به حال مناطق مرزی کشور کنند و خوزستانی که سال‌های سال در دوران دفاع مقدس حماسه‌ساز بوده است را مورد توجه ویژه‌تری قرار دهند.