فرماندار رامشیر از ایمن سازی محور ترانزیتی اهواز-رامشیر-ماهشهر خبر داد

خورنا: فرماندار رامشیر: نبود علائم راهنمایی و رانندگی عرض کم جاده ،عدم خط کشی و نور کافی از علل اصلی تصادفات در محور اهواز – رامشیر – ماهشهر  است.

به گزارش خبرنگار خورنا از رامشیر، فرماندار رامشیر در جلسه شورای ترافیک شهرستان با بیان اینکه جاده ترانزیتی اهواز – رامشیر– ماهشهر از اهمیت ویژه ای در برخوردار است که به علت عرض کم جاده ،عدم خط کشی و نور کافی و نیز نبود علائم راهنمایی و رانندگی همواره شاهد تصادفات هولناکی در این محور بوده ایم.

حمید سیلاوی با بیان اینکه همه ما موظف به تأمین آسایش جسمی و روانی شهروندان هستم خواستار ایمن سازی جاده از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان شد.

در ادامه سرگرد پیریایی رئیس عملیات ترافیک پلیس راهور استان خوزستان گفت : فقط در ماه گذشته دو تصادف منجر به فوت ، نوزده تصادف جرحی در بزرگراه بسیج رامشیر رخ داده که باید هر چه سریعتر برای کاهش تصادفات جاده ای در این محور چاره اندیشی کرد.

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان خاطر نشان کرد: استان خوزستان با ترانزیت ۳۸۰ هزار تن بار در سال رتبه دوم را در کشور دارد و این درحالی که از لحاظ وجود آزاد راه پانزدهمین استان کشور است .

جهانبخش امانی گفت: با برنامه ریزیهای صورت گرفته و تأمین اعتبار ظرف یک ماه آینده نسبت به ایمن سازی جاده در این محور اقدام خواهد شد تا بیش از این شاهد خسارت های جانی و مالی در این محور نباشیم.

پس از پایان جلسه مسولان ذی ربط از نقاط پر حادثه بازدید کردند.

انتهای خبر/ رضا اکبری