افتتاح بازارچه ماهی و میگو در هندیجان

خورنا: سرپرست شهرداری هندیجان از افتتاح بازارچه ماهی و میگو در این شهرستان خبر داد.

علی شولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان از افتتاح بازارچه ماهی و میگو در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این بازارچه تا دو هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد تا شهروندان در این زمینه مایحتاج خود را آسان‌تر و بهداشتی‌تر تهیه و خریداری کنند.

وی افزود: در حال حاضر بازارچه از پیشرفت ۹۵ درصدی برخوردار بوده است و امیدواریم با افتتاح در مورد مقرر دیگر مشکلی برای آماده سازی این مکان وجود نداشته باشد.

سرپرست شهرداری هندیجان در ادامه تصریح کرد: تمام زیرساخت‌ها، بدنه، غرفه‌ها و سایر تجهیزات مورد نیاز این بازارچه فراهم شده است و در این خصوص از شهردار قبلی و شورای اسلامی شهر کمال تشکر را داریم.

شولی با اشاره به اعتبار تخصیص داده شده به این پروژه عنوان کرد: اعتبار اولیه اختصاص داده شده ۷۵۰ میلیون تومان بوده که کاملاً هزینه شده است و در بخش دوم تخصیص اعتبارات حدود ۱۷۰ میلیون تومان به تکمیل نهایی این پروژه اعطا شد.

وی بیان‌کرد: با راه‌اندازی این بازارچه مطمئنا اشتغالزایی خوبی در منطقه برای پرورش و فروش ماهی و میگو ایجاد می‌شود که در صورت حمایت از این پروژه‌ها می‌توان شاهد کاهش بیکاری در منطقه بود.

شولی در پایان با بیان اینکه شهرستان هندیجان از ظرفیت‌های بی‌نظیری در بخش شیلات و کشاورزی برخوردار است گفت: ما آمادگی کامل برای اجرای این پروژه‌ها و تعامل با سایر دستگاه‌های اجرایی را برای ارتقای وضعیت شهری داریم.