شکاری: هیات گلف هندیجان با هزینه های شخصی اداره میشود

خورنا: تیم هیات گلف هندیجان طی سالهای اخیر با حضور در مسابقات سوپرلیگ کشور علیرغم کلیه مشکلات و کمبود امکانات توانسته نماینده ای شایسته برای استان و شهرستان باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خورنا، شایسته است که مسئولین نیز از آنها حمایت کنند تا بتوانند در مسابقات نتایج درخشان تری را کسب کنند، هر چند به ‌دلیل نداشتن زمین و زیرساخت مناسب هیچ فعالیتی از این تیم در شهرستان صورت نمی‎گیرد.

غلامحسین شکاری سرپرست و سرمربی تیم هیات گلف هندیجان در گفتگو با خبرنگار ورزشی خورنا با اشاره به نبود امکانات و تجهیزات ورزشی ویژه این رشته ورزشی در هندیجان از مسئولین شهرستان و اداره ورزش و جوانان خواست در جهت رفع مشکلات تلاش نمایند و خواستار کمک مسئولین برای تآمین امکانات از تیم گلف شهرستان شد.

وی افزود: اکثر هزینه تیمداری و شرکت در مسابقات با هزینه شخصی صورت میگیرد. همچنین بدلیل نبود زمین گلف و امکانات مناسب در هندیجان ما تمرین و مسابقات را در شهرستان اهواز برگزار میکنیم.

سرمربی تیم گلف هندیجان برای پیشرفت این رشته اظهار داشت: برای آموزش و معرفی گلف در سطح هندیجان نیازمند همکاری و تعامل با اداره ورزش وجوانان هستیم تا این رشته به همه معرفی شود و جوانان و نوجوانان علاقمند را نیز جذب کنیم که امیدوارم این تعاملات بزودی به مرحله اجرا برسد.

وی اضافه کرد: غیر از من و برادرم بقیه بازیکنان تیم از شهرهای اهواز، آبادان و خرمشهر هستند. مایلم با معرفی این رشته و جذب علاقمندان طرح استعدادیابی اجرا شود تا از بین آنها بازیکنان هندیجانی نیز جذب تیم شوند.

شکاری در پایان عنوان کرد: باید از تلاش‌های تمامی همکاران، اداره ورزش و جوانان بخصوص آقای احمدزاده بخاطر زحمات و فعالیت‌هایی که در مسیر حرکت این رشته به سمت موفقیت انجام داده اند تشکر کنم. در طی چند سالی که در خدمت ورزش گلف هندیجان بودم با توجه به سختی ها و چالش‌های زیاد که در مسیر راه ما وجود داشت موفق به کسب پیشرفت‌های چشمگیری در سطح کشور شدیم. امیدوارم رشته ورزشی گلف با همکاری و همیاری تمامی مسئولین هم از جانب هیات استان و هم همت بازیکنان جایگاه واقعی خویش را در سطح کشور بدست بیاورد.

گفتنی است سومین دوره مسابقات سوپر لیگ گلف باشگاههای کشور با حضور ۸ تیم درحال برگزاری است که تیم هیات گلف هندیجان در هفته سوم این مسابقات با نتیجه ۶ بر ۰ نتیجه را به تیم آزادگان مسجدسلیمان واگذار کرد.

همچنین در هفته اول و دوم نیز با نتایج ۳ بر ۲ و ۶ بر۰ مغلوب تیمهای ملی حفاری اهواز و نفت مسجدسلیمان شده بود.