دو انتصاب جدید در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان

خورنا: با حکم مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان رییس اداره تدارکات و امور کالا و همچنین رییس دفتر مدیرعامل این شرکت منصوب شد .

به گزارش خورنا از مسجدسلیمان ، مهندس ابراهیم پیرامون طی احکام جداگانه ای آقای علیرضا کرطلائی را به سمت رییس اداره تدارکات و امور کالا و قاسم صالحی را به سمت رییس دفتر مدیرعامل و دبیرخانه این شرکت منصوب کرد .

وی در این احکام از زحمات و تلاشهای آقای ناصر نجفی در مدت تصدی مسئولیت اداره تدارکات و امور کالا  و ابراهیم شیرانی پور در مدت تصدی ومسئولیت رییس دفتر مدیرعامل تقدیر و تشکر نمود .

وی در حکم انتصاب رییس اداره کالا با برشمردن پاره ای از مسئولیت های ایشان یادآور شد : برنامه ریزی ،  هدایت ، سرپرستی و کنترل کلیه فعایت های کالای شرکت – نظارت و پیگیری و حمل بموقع محمولات با رعایت اصول اقتصادی ، اتخاذ تصمیمات سریع جهت تأمین کالاهای ضروری – هدایت و سرپرستی فعالیت های مربوطبه هماهنگ نمودن سیستم کالای شرکت با مدیریت بازرگانی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی نفت ایران از اهم وظایف شما می باشد.

مهندس پیرامون همچنین در حکم انتصاب رییس دفتر مدیرعامل با برشمردن مسئولیت های ایشان یادآور شد : برنامه ریزی ، هدایت و کنترل کلیه امور و فعالیت های دفتر مدیرعامل و دبیرخانه – پیگیری مسائل ارجاعی به ادارات داخل و خارج شرکت – نظارت در حفظ و نگهداری وایمنی بایگانی اطلاعات و اسناد محرمانه دفتر مدیرعامل از جمله وظایف شما می باشد .

شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از ۵ شرکت بهره بردار تابعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب می باشد که با ۱۰۵ سال سابقه ،  قدیمی ترین تولید کننده نفت و گاز کشور محسوب می شود .