برپایی نمایشگاه «وطنم دوستت دارم» در بندر امام خمینی

خورنا: همزمان با هفته دفاع مقدس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز بندر امام نمایشگاه «وطنم دوستت دارم» را در این شهر برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، همزمان با هفته دفاع مقدس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز بندر امام نمایشگاه «وطنم دوستت دارم» را در این شهر برگزار کرد.

در این نمایشگاه کتاب‌هایی در زمینه دفاع مقدس و با موضوع‌های مختلف، تاریخی، رمان و داستان کودک به نمایش گذاشته شد.

همچنین در این نمایشگاه آثار نقاشی و ماکت سازی کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری بندر امام در ارتباط با دفاع مقدس در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش در یکی از فعالیت‌های این نمایشگاه کتاب «حلزون من گم شده» نوشته‌ی داوود امیریان به بچه‌ها معرفی شده است.

کتاب «حلزون من گم شده» نوشته داوود امیریان از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چاپ و روانه بازار کتاب شده است.

این کتاب درباره دختر بچه کم شنوایی است که با خانواده‌اش در خرمشهر زندگی می‌کرد و با شروع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و حمله به خرمشهر با اصابت خمپاره به خانه‌شان سمعک خود را که حلزون می‌نامد، گم می‌کند.

در این کتاب می‌خوانید: «با این که دختر بچه مجروح شده خوشحال است که دیگر صدای انفجارهای ناراحت کننده را نمی‌شنود و پس از آن به اتفاق مادر و برادر خردسالش از خرمشهر خارج می‌شوند و پدرش برای دفاع در شهر می‌ماند و …»