شورای شهر اهواز برای ادامه کار ناتوان است

خورنا: عضو شورای شهر اهواز گفت: هیچ کدام از انتخابات شورا شهر اهواز در روال منطقی نبوده است و اگر ما حرفی نزنیم و سکوت کنیم این شیوه کار ادامه پیدا می‌کند.

سید محمدجواد رضوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: شورای شهر اهواز ادامه حیات خواهد داشت و در این خصوص مشکلی وجود ندارد اما حیات یک مجموعه زمانی که با خدمت و برنامه باشد موثر است و صرفا برگزاری جلسات مهم نیست.

 

وی با بیان اینکه شورای شهر اهواز در ادامه کار ناتوان است افزود: شورایی که با معامله و بده بستان آغاز به کار کرده در ادامه راه ناتوان بوده و نمی‌تواند به توسعه و پیشرفت شهر اهواز کمک کند.

 

عضو شورای شهر اهواز با اظهار ناراحتی از انتخابات اعضای کمیسیون‌ها گفت: با وجود اینکه ۳۷ سال سابقه معلمی دارم اما در کمیسیون فرهنگی انتخاب نمی‌شوم.

 

وی ادامه داد: من به اندازه سن بعضی از افراد شورا سابقه معلمی دارم و هیچ یک از اعضا تجربه کاری من را در بخش فرهنگی ندارد و نمی‌تواند بگوید چرا در این کمیسیون انتخاب نشده است.

 

رضوی با اشاره به اینکه انتخابات شورا در یک روال منطقی برگزار نمی‌شود افزود: اگر کسی تا یک هفته پیش باور نمی‌کرد که در انتخابات شورا زد و بند شده است در جلسه قبل ثابت شد که حرف ما درست بوده و بده و بستان‌هایی در کار است.

 

وی در پایان گفت: هیچ کدام از انتخابات شورا شهر اهواز در روال منطقی نبوده است و اگر ما حرفی نزنیم و سکوت کنیم این شیوه کار ادامه پیدا می‌کند.