نماینده شادگان: نقش دانشگاه در پیشرفت جامعه بی‌بدیل است

خورنا: نماینده مردم شادگان در مجلس‌ گفت: نقش دانشگاه در پیشرفت و ارتقای سطوح مختلف جامعه بی‌بدیل است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید ناصری‌نژاد امروز در حاشیه بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان اظهار کرد: تاکنون اقدامات قابل توجه و مؤثری در خصوص ارتقای وضعیت شهروندان منطقه صورت گرفته است.
وی افزود: جوانان تحصیلکرده، مهم‌ترین نقش را در پیشرفت دارند زیرا تحصیل و آموزش را می‌توان مهم‌ترین اندام و به منزله قلب جامعه دانست که هر‌گونه آسیب به آن موجب زیان به بخش‌های دیگر جامعه می‌شود.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نقش دانشگاه در پیشرفت جامعه بی‌بدیل است، عنوان کرد: تحصیل، علم و دانش به شکوفایی بخش‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی یک کشور کمک شایانی می‌کند، به ویژه اگر جوانان مهم‌ترین و فعال‌ترین قشر جامعه تحصیل کنند و علم و تربیت بیاموزند.
به گفته وی راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی برای شهروندان شادگانی یک آرزوی دیرینه بوده است.
ناصری‌نژاد با اشاره به اینکه جوانان این شهرستان بسیار مستعد و خلاق هستند، خاطرنشان کرد: هم اکنون تعداد یک هزار و ۵۰۰ دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.
وی اضافه کرد: با اینکه وضعیت رفاهی و اقتصادی این منطقه در گذشته بسیار نامطلوب بوده اما با تلاش مسئولان شهری و استانی امروز شادگان بسیار خوش درخشیده است.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای پیشرفت منطقه و ارتقای سطح اجتماعی شهرستان باید بیش از پیش به جوانان بها داد و زمینه‌های رشد و شکوفایی آنها را فراهم کرد.
به گفته وی ادامه تحصیل جوانان دختر و پسر شادگان در مقاطع تحصیلی دانشگاهی در محل زندگی‌شان آرزوی خانواده‌ها و جوانان این شهرستان است.
ناصری‌نژاد تصریح کرد: موضوع اشتغال جوانان این منطقه نیز باید مورد توجه جدی مسئولان قرار بگیرد.
وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم که با حمایت هر چه بیشتر مسئولان به‌زودی شاهد رفع مشکلات در پیش‌روی شهروندان و ارتقای سطح اجتماعی و اقتصادی منطقه در حد متعالی باشیم.