آبادان در بحث آب و برق مصیبت دارد/هیچکس پاسخگو نیست

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: آبادان در بحث آب و برق مصیبت دارد و تا الان هیچکس پاسخگوی آن نبوده است.

محمد سعید انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: مشکلات آب و فاضلاب در کشور وجود دارد در خوزستان هم همینطور، اما بدتر و بیشتر از همه جای کشور در آبادان وجود دارد.

وی افزود: در این زمینه کارهای زیادی صورت گرفته است و من منکر این قضیه نمی‌شوم اما این کارها موثر و ریشه‌ای نبوده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس با اشاره به اینکه اعداد و ارقامی که در این رابطه مسئولان می‌گویند برای ما و مردم ارزشی ندارد و مردم وقتی شیر آب را باز می‌کنند مشاهده می‌کنند که آب چگونه است، ادامه داد: باید این همه هزینه‌های میلیاردی را در عمل دید گفتن این اعتبارات دردی از مردم این شهرستان دوا نمی‌کند زیرا در بحث آب و برق مصیبت دارند.

انصاری با بیان اینکه اخیرا با وزیر جدید در این خصوص ملاقاتی را داشتم عنوان کرد: باید حرکتی جدی از سوی مسئولان در این زمینه صورت پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: این همه سال نماینده مردم آبادان هستم تا به حال همچنین چیزی را مشاهده نکرده بود در خیابان امیری وسط شهر هنوز پایه‌های تیر برق دو اینچی داریم که مربوط به زمان دارسی وجود دارد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: بعد مردم با این وضعیت دارند آپارتمان سازی می‌کنند و کافی‌ست کوچکترین آجری از ساختمان بیفتد سیم قطع شود و چند نفر جان خود را از دست بدهند، یا اگر کسی از اینجا عبور کند و به پایه بخورد بعد ببینید چه اتفاقی برای ساختمان‌ها می‌افتد.

وی با بیان اینکه معتقدم در دولت تدبیر و امید هر کسی تدبیر و توانمندی دارد بماند و هر کس ندارد برود گفت: این موضوع را در دولت قبلی هم گفته بودم اما متاسفانه کسی گوش شنوا نداشت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • شهروند ابادانی سلام به به اقای دکتر دل میسوزن برای ابادان؟؟؟؟؟؟ جناب اقای دکتر انصاری شما مدیری داشتید بنام اقای مهندس باوی مدیر اب وفاضلاب روستائی ابادان لایق ومدبر ودلسوز بودن ومن کارمند اونجا هستم ودیدم بعد از 2سال تمام مشکلات اب روستائی را برطرف کرد وبه جرات میگم برید از تمام دهیاریهای ابادان سوال کنید وضع اب شرب چگونه بوده است وچی شد. چرا ان مدیر را نگه نداشیتد ایا اصلا از زحمات ان مهندس تشکر وقدردانی کردید خیر چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لطفا نظر منو بزارید
    • ناف ابادانم انصاری هرچه دلش میخواد میگه کارشناسی حرف بزن دکتر جان مدیران نمونه را چرا حذف کردی