حمایت از بانوان هنرمند رامهرمزی در اولویت برنامه‌هاست

خورنا: رئیس انجمن موسیقی رامهرمز گفت: حمایت از بانوان هنرمند رامهرمزی در اولویت برنامه‌های این اداره است.

رضا حبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: موسیقی سالم و سازنده، روح و روان انسان‌ها را همیشه مورد نوازش قرار داده و توانسته بسیاری از توانمندی‌های مردم را در عرصه‌های مختلف مورد محک قرار دهد.

وی از مورد حمایت قرار گرفتن بانوان هنرمند این شهر در رشته موسیقی خبر داد و افزود: این انجمن در این راستا با همکاری ارشاد اسلامی رامهرمز توانسته است زمینه فعالیت سالم و سازنده‌ای را به ویژه برای بانوان هنرمند این شهر فراهم آورد.

رئیس انجمن موسیقی رامهرمز تصریح کرد: با توجه به علاقه و حساسیتی که در جامعه نسبت به موسیقی وجود دارد سعی بر این داریم تا گرایش‌های علاقه‌مندان به موسیقی را به سمت و سوی موسیقی اصیل ایرانی و عرفانی هدایت کنیم.

وی ادامه داد: بانوان هنرمند عرصه موسیقی در این شهر توانسته‌اند در برخی از مناسبت‌های ویژه بانوان که در طول سال برگزار شده اقدام به هنرنمایی کنند.

رئیس انجمن موسیقی رامهرمز در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم در آینده با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دریافت مجوزهای مربوطه اقدام به برگزاری کنسرت موسیقی با حضور بانوان هنرمند رشته موسیقی این شهر ویژه بانوان کنیم تا علاقه‌مندان به این رشته هنری راه صحیح و درست موسیقی اصیل ایرانی و عرفانی را بیابند.