کشف ۵۶۰ گرم مواد مخدر در هفتکل

خورنا: دادستان عمومی و انقلاب هفتکل از دستگیری فروشنده مواد مخدر و کشف و ضبط ۵۶۰ گرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.رضا زنگنه گفت: با دریافت گزارش از پلیس آگاهی شهرستان هفتکل مبنی بر خرید و فروش موادمخدر توسط فردی به نام محمد. الف، دستور ورود به منزل متهم با رعایت موازین قانونی از جمله حفظ حقوق شهروندی، صادر شد.

وی ادامه داد: پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری پلیس آگاهی و تجسس فرماندهی انتظامی هفتکل، با بازرسی از منزل متهم مقدار ۵۶۰ گرم مواد مخدر شامل ۴۷۰ گرم تریاک و ۹۰ گرم سوخته تریاک کشف کردند.

زنگنه گفت: متهم ضمن اقرار به نگهداری مواد مخدر کشف شده، به فروش یک کیلو و نیم تریاک نیز اقرار کرد که پس از انجام تحقیقات لازم، با قرار وثیقه به زندان معرفی و پرونده پس از صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست به دادگاه انقلاب اهواز ارسال شد.

دادستان عمومی و انقلاب هفتکل افزود: این دادستانی در راستای برخورد با متجاوزین به امنیت و آسایش عمومی مردم و جلوگیری از توزیع و فروش مواد مخدر در شهرستان هفتکل، تدابیری را اتخاذ نموده است.
زنگنه به مخلین امنیت جامعه هشدار داد تا از تجاوز به حقوق مردم دست بردارند و در غیر این صورت با برخورد شدید دستگاه قضایی مواجه خواهند شد.